Hallo,
Ik heb een vervelend probleem, en het heeft met mijn slaapkamer te maken, en ik heb er alleen maar zomers last van.
Ik heb om precies te zijn last van kleine donkerrode insectjes die alleen in de zomer in mijn kamer aanwezig zijn, dus ook op mijn kussen en in mijn bed !
Elke dag voordat ik ga slapen moet ik mijn bed inspecteren op die beestjes, de ene periode in de zomer haast geen last van en de andere periode kruipen die beestjes overal, soms ook over mijn computer bureau dat op mijn kamer staat, echt ranzig.
En wat nog ranziger is .. ik kan die beestjes ruiken als ze dicht in de buurt zijn.
Het gekke is, ze komen alleen op mijn kamer voor, op de 3 andere kamers hier boven niet.
Dus nou zou ik graag willen weten .. wat zitten die beestjes op MIJN kamer te doen, en WAT voor beestjes zijn het ?? Ik heb al op internet gezocht maar kan nergens vinden wat voor soort insecten dat zijn, ter verduidelijking, zie
hier de foto die ik gemaakt heb.
Iemand enig idee die meer verstand van insecten heeft dan ik ??
Heb er nog maar sinds een jaar of 3 last van, daarvoor hadden die beestjes mijn kamer nog niet ontdekt blijkbaar ..
Geloof me ik zit hier niet uit mijn nek te lullen en ben bloed serieus, op slaapkamers kun je vliegen en muggen tegenkomen, maar niet DIE beestjes lijkt mij zo.