Met de grote hoeveelheid aanwezige mensen is dat ook heel moeilijkquote:
Alleen een beetje lef voor nodigquote:
quote:
gebeurd niet vaak bij mijquote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Met de grote hoeveelheid aanwezige mensen is dat ook heel moeilijk![]()
quote:
Zin anquote:
quote:
Ja, shit. Ik nu ookquote:
Dat was ik totaaaaal nietquote:Al ben ik wel een beetje zenuwachtig
Dat hoeft niet johquote:Op zondag 6 juli 2008 19:57 schreef Californium het volgende:
Zin anAl ben ik wel een beetje zenuwachtig
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:58 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ja, shit. Ik nu ook![]()
[..]
Dat was ik totaaaaal niet
Cool...hoelaat ben jij erquote:Op zondag 6 juli 2008 19:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet joh
Tis helemaal niet engJuist harstikke gezellig
enige die ik tot nu toe ken die er zal zijn is G, dus voor mij is het ook allemaal nieuw
Uh.. rond 12en..quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen mogelijk onweer/hagel/regen
Max 20 graden zo te zien..
dat snap ik....quote:
niet ook om 12.07?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
dat snap ik....maar mijn trein komt om 11.37 al aan
11.56quote:Op zondag 6 juli 2008 20:00 schreef Californium het volgende:
dat snap ik....maar mijn trein komt om 11.37 al aan
quote:
Dat kan ook jaquote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
O jawel...maar de trein heeft toch altijd vertraging dus ik dacht dat ik er wel gewoon een eerder ging nemen![]()
dat is domquote:Op zondag 6 juli 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
11.56
En anders om 11.40, maar dan moet ik om 9 uur al weg
Pff dat is wel erg vroeg.. dus gewoon 11.56 er zijn.. dat is vroeg zatquote:Op zondag 6 juli 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
11.56
En anders om 11.40, maar dan moet ik om 9 uur al weg
Ach ik vind het niet zo ergquote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan ook jamoet je maar even kijken waar je zin in hebt..
Maar dan moet JIJ iedereen zoeken en verzamelenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet zo ergvind het veel enger denk ik als iedereen er al is en dat ik dan mezelf aan IEDEREEN moet voorstellen.....Dus als eerste is het 1 voor 1 dat scheelt
en heb morgen toch niets beters te doen
Je moet eens weten hoe zeer ik je snapquote:
Ja, er komen ook zooooveel mensenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
Ach ik vind het niet zo ergvind het veel enger denk ik als iedereen er al is en dat ik dan mezelf aan IEDEREEN moet voorstellen.....Dus als eerste is het 1 voor 1 dat scheelt
en heb morgen toch niets beters te doen
quote:Ik ben ook wel eens onzeker jah![]()
Neequote:Op zondag 6 juli 2008 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan moet JIJ iedereen zoeken en verzamelen
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Neeik ga gewoon naar de Burger King en tja...wacht daar wel totdat ik mensen zie die me bekend voorkomen
Dus mensen...Ik draag een spijkerbroek en een zwarte jas.....Zoek mij
Je snapt wat ik bedoel....Als je in je eentje op een groepje mensen afmoet is anders als dat de mensen op jou afkomenquote:
Hee, wij hebben een fotoboek, jij nietquote:Op zondag 6 juli 2008 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Neeik ga gewoon naar de Burger King en tja...wacht daar wel totdat ik mensen zie die me bekend voorkomen
Dus mensen...Ik draag een spijkerbroek en een zwarte jas.....Zoek mij
Ze heeft mijn nr als het goed isquote:Op zondag 6 juli 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
Hee, wij hebben een fotoboek, jij niet
Dus jij moet ons herkennen
Heb je trouwens al een mobiel nummer van iets of iemand, ook wel handig
Oh, en reken er maar niet op dat ik iemand herken![]()
Jammer dat de BK in een hoek is, anders kunnen we haar van verschillende kanten aanvallenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Perfecte manier
Gewoon tegen de BK aanleunen, heel zenuwachtig om je heen kijken enzo
Idd jammer.. zo heel sneaky bsluipen.. en ik zou haar toch al van achteren pakken, dus dat kan dan mooi beginnenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
Jammer dat de BK in een hoek is, anders kunnen we haar van verschillende kanten aanvallen![]()
Ik heb nummers van jou, G., Yesse en Milouquote:Op zondag 6 juli 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze heeft mijn nr als het goed isDus dat moet goedkomen.. en ik heb die van jou en G
en jij weer van yesse enzo.. en pb?
Is de lineup al duidelijk?
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Perfecte manier
Gewoon tegen de BK aanleunen, heel zenuwachtig om je heen kijken enzo
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat de BK in een hoek is, anders kunnen we haar van verschillende kanten aanvallen![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd jammer.. zo heel sneaky bsluipen.. en ik zou haar toch al van achteren pakken, dus dat kan dan mooi beginnen
Juist schattig.. een meisje op knikkende knieenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Zal me best doen niet zenuwachtig over te komen
Totaal nietquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Idd jammer.. zo heel sneaky bsluipen.. en ik zou haar toch al van achteren pakken, dus dat kan dan mooi beginnen
Ach, op het moment zelf valt het enorm mee hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
Zal me best doen niet zenuwachtig over te komen
zie je.. zo zie je maar dat besluipen niet erg hoeft te zijnquote:
Iddquote:Op zondag 6 juli 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Juist schattig.. een meisje op knikkende knieen
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Juist schattig.. een meisje op knikkende knieen
Oke dat scheeltquote:Op zondag 6 juli 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Totaal niet
Maar ik zie het morgen wel
[..]
[..]
Ach, op het moment zelf valt het enorm mee hoor
Tenminste, dat was bij mij zo
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zie je.. zo zie je maar dat besluipen niet erg hoeft te zijn
Hoe dacht je dat ik me voelde, toen ik richting BK liep.. en jullie op mij afliepen.. en ik geen idee had wie jullie warenquote:
Dat dus....quote:Op zondag 6 juli 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat ik me voelde, toen ik richting BK liep.. en jullie op mij afliepen.. en ik geen idee had wie jullie warenEcht zo van: zijn ze dat nou.. ik weet het niet.. vaag vaag .. eng eng..
Is het niet, want ze keken zo.. dat ze het wel moesten zijnquote:
Ik liep langs de trein waar G. inzat terwijl ik hem belde: "Liep je net voorbij met een Nokia 6300?"quote:Op zondag 6 juli 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe dacht je dat ik me voelde, toen ik richting BK liep.. en jullie op mij afliepen.. en ik geen idee had wie jullie warenEcht zo van: zijn ze dat nou.. ik weet het niet.. vaag vaag .. eng eng..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |