Maar als je alleen wat woorden roept voeg je weinig toe.. Je verneukt het alleen voor ons.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:27 schreef Theebag het volgende:
[..]
Ok, kan ik er wat aan doen dat Gamespot toch wel werkt en voorloopt op IGN
Nee, maar je kan wel gewoon dingen posten en van commentaar voorzien ipv alleen de onderwerpen posten. Dat voegt namelijk niet zo veel toe, de onderwerpen zelf zie ik vanzelf wel voorbij komen.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:27 schreef Theebag het volgende:
[..]
Ok, kan ik er wat aan doen dat Gamespot toch wel werkt en voorloopt op IGN
Een Aquila game.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef Theebag het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze als uitsmijter hebben.
On this rate.. Wordt dat waarschijnlijk een bewegingsgevoelige controller, we noemen het de Xii-stick.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef Theebag het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze als uitsmijter hebben.
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Scene-it heeft zojuist een subtitel meegekregen voor de mensen die het hebben moeten missen. Scene-it: before
Ja.. Maar je mag ze niet sharen.. Want mensen gaan bestaande liedjes namaken.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:44 schreef RaymanNL het volgende:
Oké, dat is tof. Zelf Guitar Hero tracks maken
Heerlijk dat ik het niet kon zien door blocked contentquote:Op maandag 14 juli 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Hou je vreet dicht kk snol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |