Thanks MiMu.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hand schuin in het water steken met je handpalm naar buiten, onder water je arm draaien zodat je hand zoveel mogelijk weerstand heeft en je jezelf vooruit kan 'duwen', hand weer draaien met je handpalm naar binnen en dan als eerste je elleboog uit het water omhoog laten komen en de rest van je arm er achteraan laten 'glijden', arm naar voren bewegen terwijl je je bovenlichaam een beetje meedraait, onder je arm ademhalen en weer insteken. En dat dan aan beide kanten.![]()
En natuurlijk met je voeten trappelen onder water en niet aan de oppervlakte.
Eerst langzaam proberen en je techniek verbeteren, als dat soepel gaat pas proberen om snel vooruit te komen.
Degene die heel hardquote:Op zondag 6 juli 2008 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, ik heb je niet gezien in de samenvatting.....
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die van d'r motor bedoel je?
k moet ineens weer aan bierscheetjes denken...
Dan heb je daar in ieder geval nog enige vulling.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy uitprint op watervast papier en in zijn zwembroek stopt
oeh prosecco ... kan je prima gebruiken in aardbeienbellini'squote:Op zondag 6 juli 2008 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
TerugVindPercy
Echt johquote:Op zondag 6 juli 2008 19:11 schreef AKnynke het volgende:
Argh, ik behoefte aan heel veel heel vet eten. En dat is niet voorzien in m'n koelkast. Dan maar pasta met een restje saus uit de vriezer..
ik moest bijna lachenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je daar in ieder geval nog enige vulling.
Krakje!quote:
Jij bent echt wel leesblind.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh prosecco ... kan je prima gebruiken in aardbeienbellini's
Percy Mnotgomery, ja. De beauty queenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:14 schreef latislos het volgende:
Percy is toch ook die spierbonk van de Springbokken?
Misschien moet je het heeeeeel klein uitprinten en dan in je brilletje plakken. Tussen het zwemmen door in je zwembroek moeten graaien lijkt me namelijk niet echt makkelijk en je hebt kans dat je een zwembadverbod oploopt.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Thanks MiMu.
* Stereotomy uitprint op watervast papier en in zijn zwembroek stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |