SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sukkel/\oo/\
Jezus, ontzettend goede uitvindingquote:Op zondag 6 juli 2008 18:13 schreef Metalfrost het volgende:
Als ik iets nieuws koop, ga ik meestal naar de een andere winkel en vergelijk ik waar het product het goedkoopst is.
Maar de juffrouw aan de kassa adviseerde me deze lollerroller omdat ik anders last van mijn polsen zou krijgen!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:14 schreef Ruiseart het volgende:
Lijm aanbrengen doe je met een borstel mafkees
Alleen luie flikkers gaan met de autoquote:Op zondag 6 juli 2008 18:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je bent het verschil al kwijt met het op-en-neer-rijden.
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:13 schreef Elketraz het volgende:
Dat is geen eens een behangrollerIk heb dat filmpje van jou en die 'dansende' banaan gezien! Geyl hurrr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sukkel
Acht Cola, Acht Bier!
Dat was de reden die jij te horen kreeg.. de echte reden was dat de borstel 4 euro kost, en dit ding 10+ euro.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:17 schreef right_turn het volgende:
Maar de juffrouw aan de kassa adviseerde me deze lollerroller omdat ik anders last van mijn polsen zou krijgen!
Welkom in 2008, waar men lijm op den muur aanbrengt en vervolgens het behang er op plakt!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:14 schreef Ruiseart het volgende:
Lijm aanbrengen doe je met een borstel mafkees
WAT?!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:21 schreef right_turn het volgende:
[..]
Welkom in 2008, waar men lijm op den muur aanbrengt en vervolgens het behang er op plakt!
Nee, ik moet voordat ik wat doe jou om advies vragen. De klopboor is ondertussen vervangen door een boorhamer!quote:
Over behangen is mijn enige advies: doe het nietquote:Op zondag 6 juli 2008 18:28 schreef right_turn het volgende:
Nee, ik moet voordat ik wat doe jou om advies vragen. De klopboor is ondertussen vervangen door een boorhamer!
Wat is je advies mooie Tuxepux? Jij komt het voor me doen?
Ow, maar ik heb hele relaxte behang. Met mijn niet pluizende, niet spattende lollerroller kan ik de lijn direct op de muur smeren en dan snel, schoon eenvoudig het behang er tegenaan plakken...quote:Op zondag 6 juli 2008 18:32 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Over behangen is mijn enige advies: doe het niet![]()
Ik vind het echt vreselijk. Met natte lappen papier slepen, die krom trekken, en dan proberen om ze recht op de muur te krijgen![]()
Ben je wel blij met de boorhamer?
Als dat echt zo is, is het de 10 euro wel waardquote:Op zondag 6 juli 2008 18:40 schreef right_turn het volgende:
Ow, maar ik heb hele relaxte behang. Met mijn niet pluizende, niet spattende lollerroller kan ik de lijn direct op de muur smeren en dan snel, schoon eenvoudig het behang er tegenaan plakken...
als ik de etiketten mag geloven!
Oké dan! Klacht opgelost!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:55 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, is het de 10 euro wel waard![]()
Ouderwets behangen is een hel.
Toch wel de goede lijm gekocht he?quote:Op zondag 6 juli 2008 18:40 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ow, maar ik heb hele relaxte behang. Met mijn niet pluizende, niet spattende lollerroller kan ik de lijn direct op de muur smeren en dan snel, schoon eenvoudig het behang er tegenaan plakken...
als ik de etiketten mag geloven!
En de boorhamer werkt perfect. Ik heb die andere ongebruikt teruggebracht, dus ik weet niet of die het karwei zou kunnen klaren. Deze in ieder geval wel!![]()
Ja, dat is ook wel klachtwaardig. Twee pakjes roll-on rommel voor ook iets van 10 euro per pakje. Het is dat ik het oude behang al van de muur gehaald heb, anders had ik het gewoon overgeverfd. Veul makkelijker!quote:
Moesten we maar in euri betalen, dan betaalde met iets fictiefs...quote:Op zondag 6 juli 2008 18:12 schreef right_turn het volgende:
Zou je haast wel denken als je er bij de kassa achterkomt dat deze simpele lollerroller 10,29 Euro kost
[ afbeelding ]
Klacht: Bouwmarkten die lollerrollers voor veuls te veel euri aan onbehoedzame kopers verkopen![]()
Subklacht: Behangen
Wat een leuke manier om te zeggen dat 'euri' fout is.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:27 schreef G3rtjuh het volgende:
Moesten we maar in euri betalen, dan betaalde met iets fictiefs...
Je spaart alles van Star Wars?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:27 schreef G3rtjuh het volgende:
[..]
Moesten we maar in euri betalen, dan betaalde met iets fictiefs...
Nieuwerwets behangen is ook een hel!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:55 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, is het de 10 euro wel waard![]()
Ouderwets behangen is een hel.
Alleen het niet pluizen kloptequote:Ow, maar ik heb hele relaxte behang. Met mijn niet pluizende, niet spattende lollerroller kan ik de lijn direct op de muur smeren en dan snel, schoon eenvoudig het behang er tegenaan plakken...
Mijn stem gaat naar jou!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Lollerroller
Voorbeeld van een topic wat open blijft onder mijn gezag. Omdat lollerroller een leuk bedacht woordje is
Maar waar kocht je m nou????quote:
En dan op Kelkoo reviews lezen? Doe ik inderdaad ook altijd.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:13 schreef Metalfrost het volgende:
Als ik iets nieuws koop, ga ik meestal naar de een andere winkel en vergelijk ik waar het product het goedkoopst is.
Misschien een tip ofzo, kweetniet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Tis een Perfax roller. Misschien dat dat de reden is dat ie wat prijziger is. Bij de Praxis.quote:
Koop gewoon hun eigen merk, die zijn net zo goed en stukken goedkoper. Bij een verfroller kan ik me nog voorstellen dat je daar een goeie voor wil (pluisjes en zo) maar voor behang maakt dat niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Tis een Perfax roller. Misschien dat dat de reden is dat ie wat prijziger is. Bij de Praxis.
Wat ik zei.. bij de gamma ¤ 1,-quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koop gewoon hun eigen merk, die zijn net zo goed en stukken goedkoper. Bij een verfroller kan ik me nog voorstellen dat je daar een goeie voor wil (pluisjes en zo) maar voor behang maakt dat niet zoveel uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |