Het antwoord!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:51 schreef vintrax het volgende:
Was dan gewoon eerlijk geweest, dat je er geen behoefte aan had.
En, het is ondertussen al avond. Wat heb je gedaan? Ben wel benieuwd.
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:51 schreef vintrax het volgende:
Was dan gewoon eerlijk geweest, dat je er geen behoefte aan had.
En, het is ondertussen al avond. Wat heb je gedaan? Ben wel benieuwd.
Plaats delict is ook echt bij mij in de buurtquote:Op zondag 6 juli 2008 19:55 schreef right_turn het volgende:
[..]
Het antwoord!
Bezoekers vinden lijk op kerkhof
![]()
Bel of sms haar en zeg eerlijk dat je het niet ziet zitten. Zeg dat je liever een keer wat leuks gaan doenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:58 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Ik heb geen reactie gegeven op haar SMS en ze heeft 1x gebeld maar ik heb niet opgenomen.
Alsof zij daar nog op zit te wachtenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
Bel of sms haar en zeg eerlijk dat je het niet ziet zitten. Zeg dat je liever een keer wat leuks gaan doen
Ik zeg het toch ze wil met je neukenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:51 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Kijk als die meid had voorgesteld om op korte termijn iets leuks te ondernemen dan had ik er mee ingestemd.
Een graf bezoeken van iemand waar je een grafhekel aan hebt valt niet in de categorie leuk.
Alcohol is ook geen excuus, maar ik vind het raar dat iemand zomaar gaat lullen over heel persoonlijke zaken in de kroeg. Ik heb mij ingehouden door te zeggen dat ik het jammer vond dat ik niet op de begrafenis was. Nou eigenlijk is het ook jammer, want ik had het liefst willen checken of die lijer wel echt dood is, maar dat even terzijde.
Negeren is helemaal flauw.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:58 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Ik heb geen reactie gegeven op haar SMS en ze heeft 1x gebeld maar ik heb niet opgenomen.
Ik denk dat hij de komende tijd dan beter de familie aangelegenheden kan overslaanquote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Ruub ik hoop niet dat ze hier meeleest want dan haat ze je nu vrees ik. Dan hebbie je wip zo door het putje gespoeld met dit topic
Doe ik eigenlijk altijd.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de komende tijd dan beter de familie aangelegenheden kan overslaan
ok dan kun je gewoon verder met pogingen je familie te palenquote:
De röntgenfoto's inclusief uitzaaiingen of de gewone familiekiekjes? Die laatste heb ik niet en hoef ik ook niet te zien. Alleen lijkt mij die röntgenfoto wel cool, daar staat die kankerhond tenminste positief op.quote:
Kon je het niet zo goed vinden met je opa?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:27 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
De röntgenfoto's inclusief uitzaaiingen of de gewone familiekiekjes? Die laatste heb ik niet en hoef ik ook niet te zien. Alleen lijkt mij die röntgenfoto wel cool, daar staat die kankerhond tenminste positief op.
Goede verstandhouding bij jullie in de familiequote:Op maandag 7 juli 2008 12:27 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
De röntgenfoto's inclusief uitzaaiingen of de gewone familiekiekjes? Die laatste heb ik niet en hoef ik ook niet te zien. Alleen lijkt mij die röntgenfoto wel cool, daar staat die kankerhond tenminste positief op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |