Is toch sympathiek om te zien hoe goed jij kan opschieten met mensen met het syndroom van Down!quote:
minimaal van Putlucht in de kroegquote:Op zondag 6 juli 2008 19:08 schreef Fortitudo het volgende:
hahahahaahawat een kuttopic
dit moet wel een lemming zijn![]()
Toch?
*checkt face van ts*quote:
gvd, niet doenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Staat nog in mijn cache, op verzoek wil ik 'm wel posten hoor!
doe maar in het husl3rs topic in LIFquote:Op zondag 6 juli 2008 19:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Staat nog in mijn cache, op verzoek wil ik 'm wel posten hoor!
wel een beetje je eigen schuld heh. en alcohol is geen excuus. wees een vent en ga een keer met haar mee.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:10 schreef Ruubstar het volgende:
Gisteravond op stap geweest, paar biertjes gedronken en met mensen staan lullen. Zeer gezellig avond totdat er een meid op mij af kwam zetten. Leuke meid dat wel maar ik kwam er achter dat het mijn nichtje was die ik al een aantal jaar niet gesproken had.
Klacht: toezeggingen doen terwijl je die niet waar wilt maken.
Klacht2: zulke zaken bespreek je niet in de kroeg
Klacht3: putlucht in de kroeg
Wat doe je hier nog? Je hoort op het graf van je opa je nichtje te versieren!quote:
Kijk als die meid had voorgesteld om op korte termijn iets leuks te ondernemen dan had ik er mee ingestemd.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
wel een beetje je eigen schuld heh. en alcohol is geen excuus. wees een vent en ga een keer met haar mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |