Ik denk soft.. Ik kijk het nooit.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:01 schreef MarcoDiVaio het volgende:
Ik wil digitenne van KPN nemen in plaats van UPC.. en nou zag ik dat je bij digitenne ook een zender hebt genaamd Private Spice: nou vroeg ik me af wat voor soort zender het was.. hardcore of gewoon softcore, erotieke shit..
Bijna grappig, blijf het proberen manquote:Op zondag 6 juli 2008 17:17 schreef mounirk het volgende:
Je hebt toch ook van die lekkere gay-zenders?
Waarom kijk je daar niet naar, Marco?
Zie je gelijk hoe dat is...
Je gaat toch over een paar weken de bak in.
(zie historypost van TS)
Okee lekkerding!quote:Op zondag 6 juli 2008 17:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bijna grappig, blijf het proberen man
Sorry joh, ik houd niet van de endeldarmtoeristenliefde(Scrabble woord men)quote:
GAYtv of QueenChannel.. Ghehheghehhehhequote:Op zondag 6 juli 2008 17:37 schreef G-Mart het volgende:
Misschien mag hij in de bak wel gewoon kiezen welke tv aanbieder hij neemt?
ga je tanden poetsen vieze mocro, je bek ruikt naar meurende sperma..quote:Op zondag 6 juli 2008 17:38 schreef mounirk het volgende:
[..]
GAYtv of QueenChannel.. Ghehheghehhehhe
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:49 schreef MarcoDiVaio het volgende:
[..]
ga je tanden poetsen vieze mocro, je bek ruikt naar meurende sperma..
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
Nou ja, mocht je nog naar een serieus antwoord op zoek zijn:
Het is geen soft gedoe en wel 24/7
Hee jij hier!quote:Op maandag 7 juli 2008 09:29 schreef Greys het volgende:
Bij KPN Digitenne is Private Spice gewoon een gratis extraatje.
Geen abonnement dus. Of bedoelde je het anders?
Als ik aan een helikopter-man denk, dan denk ik aan Karlson. Ken je die nog? Dat dikke ventje met een propellor op z'n rug? Hij was volgens mij altijd sjacherijnig.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:08 schreef Greys het volgende:
Whaaaaa Co, zo kom ik je nog eens ergens tegen![]()
Ja er komen soms vreemde zaken voorbij (serieus, die Helicopter Man, da's een Japanner met een soort raar pakje aan en die gaat dan heel acrobatisch sexen met piepende Japanse meisjes, het is hi-la-risch!).
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:16 schreef Greys het volgende:
Co!![]()
Kijk, dit is hem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |