quote:
Haaai damequote:Op maandag 7 juli 2008 10:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me hier enorm welkom, echt
Luv... we haz itquote:
quote:
Goed idee, eens kijken of icanhascheezburger nog leuke plaatjes heeftquote:
Oh ik zit vol met goede ideeenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Goed idee, eens kijken of icanhascheezburger nog leuke plaatjes heeft
Aaaight, Chickz dig thatquote:
Ik wil ze niet wetenquote:
Joah... dan niet he...quote:
uhmz 2e week van augustus en dan vieren we mijn verjaardag en houswarming in een keer( wel in 2 dagen want alle mensen passen niet in 1 keer in de woonkamerquote:Op maandag 7 juli 2008 10:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Goed trouwens dat je in ieder geval wat hebt schoongemaakt in je huisje
Enig idee wanneer jullie over gaan?
whehehe ik dacht dat honden zo'n onschuldige blik konden gevenquote:
quote:
Zeg, heb jij ook andere interesses dan cactussen?quote:
Owquote:
Ik begin het me ook af te vragen ja....quote:Op maandag 7 juli 2008 11:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg, heb jij ook andere interesses dan cactussen?
Of staat er weer een kenau van een vrouw naast die niet wil dat er dan ook maar íets aan persoonlijke details worden vrijgegeven op teh int0rwebzquote:
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 7 juli 2008 11:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg, heb jij ook andere interesses dan cactussen?
Lief hoorquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:41 schreef DonGuido het volgende:
Ik geef toe dat ik lichtelijk geobsedeerd ben van cactussen, maar dat moet kunnen want cactussen en mensen leven niets voor niets op dezelfde planeet. Op een gemiddelde dag zit ik toch zo'n uur of 10 met cactussen in dezelfde ruimte en dan wordt je wel kameraadjes van mekaar.Het geeft met een voldaan gevoel om te zien hoe mijn cactussen het bij mij naar hun zin hebben.
kan je dan niet beter een topic over cactussen aanmaken in F&F ?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:41 schreef DonGuido het volgende:
Ik geef toe dat ik lichtelijk geobsedeerd ben van cactussen, maar dat moet kunnen want cactussen en mensen leven niets voor niets op dezelfde planeet. Op een gemiddelde dag zit ik toch zo'n uur of 10 met cactussen in dezelfde ruimte en dan wordt je wel kameraadjes van mekaar.Het geeft met een voldaan gevoel om te zien hoe mijn cactussen het bij mij naar hun zin hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |