abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59926442
Wil je zo naar een concert vanavond, staat er op de site 8 ¤ voor een kaart in de vvk (online met paylogic) of 10 ¤ aan de deur. Dus ik zo een kaart bestellen, kost het 9,67 ¤ omdat er ook nog eens administratiekosten bij opkomen, en ik moet het dan nog uitprinten, dan kom je dus ook gewoon al aan een tientje.

Moraal van het verhaal: e-tickets
pi_59926559
Administratiekosten omdat je zelf iets uit moet printen . Onee wacht, die 20 seconden serveractiviteit voor het verwerken van die form kost natuurlijk ook geld! 1,70 is dan een logisch bedrag.
pi_59926649
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
Administratiekosten omdat je zelf iets uit moet printen . Onee wacht, die 20 seconden serveractiviteit voor het verwerken van die form kost natuurlijk ook geld! 1,70 is dan een logisch bedrag.
Correctie ¤1.67
pi_59926690
Administratiekosten is ook gewoon een gedoogde manier om je klanten op te lichten. Wie controlleert of het bedrag te rechtvaardigen is? Zoals ticketservice die 4 euro vragen als je naar een postkantoor gaat en daar een kaartje koopt. Wtf, ze moeten mij 4 euro geven omdat ik helemaal naar dat klotepostkantoor moet gaan dat elke dag om 4 uur dicht gaat en zaterdag al om 12 uur .
  zondag 6 juli 2008 @ 15:36:44 #5
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59926811
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ben jij niet die ene die zo ontzettend kan zeuren over hoe mensen in de weg staan in een café?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_59926911
Jouw leven is ook niet zo boeiend als je dat soort dingen onthoudt.. Ik was het zelf al lang vergeten .

En het ging overigens over lutsers die bier bestellen en dan een kwartier de bar blokkeren, ipv dat ze even achterom kijken en zien dat er nog 20 andere mensen staan die ook iets willen bestellen.
  zondag 6 juli 2008 @ 15:44:15 #7
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59926996
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
Jouw leven is ook niet zo boeiend als je dat soort dingen onthoudt.. Ik was het zelf al lang vergeten .

En het ging overigens over lutsers die bier bestellen en dan een kwartier de bar blokkeren, ipv dat ze even achterom kijken en zien dat er nog 20 andere mensen staan die ook iets willen bestellen.
Ahaa. Dan nog maar even een correctie: Eensch met Sapstengel (voorheen TS genoemd).
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_59930916
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
Administratiekosten is ook gewoon een gedoogde manier om je klanten op te lichten. Wie controlleert of het bedrag te rechtvaardigen is? Zoals ticketservice die 4 euro vragen als je naar een postkantoor gaat en daar een kaartje koopt. Wtf, ze moeten mij 4 euro geven omdat ik helemaal naar dat klotepostkantoor moet gaan dat elke dag om 4 uur dicht gaat en zaterdag al om 12 uur .
Die 4 euro (of meer) betaal je altijd. Of je nu een e-ticket neemt, een gewoon kaartje of naar het postkantoor gaat. Blijkbaar hebben ze een hele zware processor in die servers van ze die 20.000 KW trekt bij iedere transactie.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')