Correctie ¤1.67quote:Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
Administratiekosten omdat je zelf iets uit moet printen. Onee wacht, die 20 seconden serveractiviteit voor het verwerken van die form kost natuurlijk ook geld! 1,70 is dan een logisch bedrag.
Ben jij niet die ene die zo ontzettend kan zeuren over hoe mensen in de weg staan in een café?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
Administratiekosten omdat je zelf iets uit moet printen. Onee wacht, die 20 seconden serveractiviteit voor het verwerken van die form kost natuurlijk ook geld! 1,70 is dan een logisch bedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ahaa. Dan nog maar even een correctie: Eensch met Sapstengel (voorheen TS genoemd).quote:Op zondag 6 juli 2008 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
Jouw leven is ook niet zo boeiend als je dat soort dingen onthoudt.. Ik was het zelf al lang vergeten.
En het ging overigens over lutsers die bier bestellen en dan een kwartier de bar blokkeren, ipv dat ze even achterom kijken en zien dat er nog 20 andere mensen staan die ook iets willen bestellen.
Die 4 euro (of meer) betaal je altijd. Of je nu een e-ticket neemt, een gewoon kaartje of naar het postkantoor gaat. Blijkbaar hebben ze een hele zware processor in die servers van ze die 20.000 KW trekt bij iedere transactie.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
Administratiekosten is ook gewoon een gedoogde manier om je klanten op te lichten. Wie controlleert of het bedrag te rechtvaardigen is? Zoals ticketservice die 4 euro vragen als je naar een postkantoor gaat en daar een kaartje koopt. Wtf, ze moeten mij 4 euro geven omdat ik helemaal naar dat klotepostkantoor moet gaan dat elke dag om 4 uur dicht gaat en zaterdag al om 12 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |