Ben je je kansloze seal of approval kwijt?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:42 schreef elfzesendertig het volgende:
tvp
Dus JIJ was het toch!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
Oh moet er gemailed worden. Sorry, heb het topic niet gelezen
Ben net wakker na een enerverend dagje Befteling![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Ja, er moet natuurlijk wel een degelijke sollicitatiebrief opgestuurd wordenYou know the trick.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Stiekem is deze keuze lijst een beetje moeten kiezen of je liever chlamydia of genitalie wratten wilt
Whehequote:Op zondag 6 juli 2008 15:43 schreef Zotheid het volgende:
1136 krijgt mijn stem als hij persoonlijk aan elke post zijn seal verbindt.
Zie mijn sigquote:Op zondag 6 juli 2008 15:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ben je je kansloze seal of approval kwijt?
Vergeet de toekomstige mod er niet op te wijzen dat er keihard opgetreden moet worden tegen plaatjes! Ordnung muss sein!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef yvonne het volgende:
Oy, dat stemmen heeft nu nog niet veel nut als alle kandidaten nog niet bekend zijn hè lampjes.
Er komt een heus verkiezing/stemtopic
Geen poll want zo achterlijk zijn we nou ook weer niet
Flikker eens op met je achterlijke sealquote:Op zondag 6 juli 2008 15:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
WheheIk heb helaas geen ambities om mod te worden op FOK!
Maar speciaal voor jou nog één keer.
[..]
Zie mijn sig![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
De modjes kunnen er niet mee omgaan.quote:
Yes, mijn eerste stem!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:24 schreef Maisnon het volgende:
Ja en met je cursieve buikschurft tekst.
Wanneer kunnen we stemmen? Ik ga voor de meest incapabele lul
Tsja, je bent er al wel meer dan een jaar, hoe ga je dat goedpraten! Liever iemand met een grote bek die een half jaar in KLB meegebaggerd heeft zonder ook maar iets bij te dragenquote:
Hoiquote:Op zondag 6 juli 2008 16:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsja, je bent er al wel meer dan een jaar, hoe ga je dat goedpraten! Liever iemand met een grote bek die een half jaar in KLB meegebaggerd heeft zonder ook maar iets bij te dragen
Die is gebannedquote:Op zondag 6 juli 2008 17:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als postmortum het maar niet wordt.
Hoi.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:42 schreef Chris_Crocker het volgende:
Hoorde ik daar iemand kloon zeggen? [ afbeelding ]
quote:- Geen leven hebben. Lees: Een kansloos bestaan lijden.
Impotentie?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:58 schreef Biogarde het volgende:
Omhoog.
quote:
En hij komt aan en zegt "Bagger, slotje.".quote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
* Juicyhil trekt z`n 15-delige smoking aan, doet nog even z`n Rolex in de goede positie en start z`n Alfa Romeo om richting de sollicitatie te rijden.
Laat z`n proffesionele CV, gemaakt in iWorks, nog even achter.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En hij komt aan en zegt "Bagger, slotje.".
Wij zeggen "U hoort nog van ons."
Jammer genoeg heeft iWorks geen spellingscontrole.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat z`n proffesionele CV, gemaakt in iWorks, nog even achter.
Correctie dan: Google Docsquote:Op zondag 6 juli 2008 20:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft iWorks geen spellingscontrole.
HA! Je bent je italic vergeten, prutserquote:Op zondag 6 juli 2008 15:42 schreef elfzesendertig het volgende:
tvp
Ok...volgens mij snapt iemand de essentie van KLB niet helemaal hierquote:- Een tyfushekel hebben aan Paint.
In een Alfa Romeoquote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
* Juicyhil trekt z`n 15-delige smoking aan, doet nog even z`n Rolex in de goede positie en start z`n Alfa Romeo om richting de sollicitatie te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |