Tot morgen, Nico Dijkshoorn
[Dit bericht is gewijzigd door doordevil (Datum 10 November 1999).]
Zou je, indien gevraagd, wel bij Paul de Leeuw in de uitzending gaan, Nico????
quote:
... een Afrikaans Café, hoeft niet op een hoek, die ik dan de Neger Inn noem.
quote:
Barts probleem is dat hij deze fantoomfiets steeds als Tandem fantaseert, met Zij Die Hijgende Daad Op Televisie Deed achterop waardoor de balans zoek is.
Nico .. een veer in je aars ...
De scherpste van deze week !!!
Maar goed zoals ik al zei, de rest blijft vol lof!??
quote:
Het zal wel aan mij liggen Doordevil, want de rest is en blijft vol lof, maar volgens mij moet jij van jezelf een minimaal aantal woorden schrijven en verzin je daarvoor de één na de ander niets zeggen vergelijking (voorbeelden te over, bekijk je eigen teksten maar nog een keer).
quote:
Maar goed zoals ik al zei, de rest blijft vol lof!??
quote:
op 11-10-1999 om 10:57 PM schreef amappa het volgende:
Het zal wel aan mij liggen Doordevil, want de rest is en blijft vol lof, maar volgens mij moet jij van jezelf een minimaal aantal woorden schrijven en verzin je daarvoor de één na de ander niets zeggen vergelijking (voorbeelden te over, bekijk je eigen teksten maar nog een keer).Maar goed zoals ik al zei, de rest blijft vol lof!??
Toch al weer je zesde posting, knap hoor dat je dan al twee keer hetzelfde hebt gezegd, sla de Topics van Nico dan over als je er zo over denkt, ze zijn namelijk niet speciaal voor jou geschreven...........
quote:
op 11-10-1999 om 10:34 PM schreef doordevil het volgende:
Jammer van die Dronken Gorbatsjov Tijdens Volksfeest Op Gitaar begeleiding van Rokend Lid.
voor de verandering es een negatief stukje (of moet ik zeggen cynisch?)! Je wordt het toch niet zat??
Indianen-namen: leuk, niet verfrissend wel geestig soms.....
Ik vond het hem weer goed hoor!!!!!!!
en voor alle anderen die het niet zo vonden(Smallsister en Amappa)...........
Lees het dan niet als je er niks aan vind,sla de topic dan over
maar ieder zijn eigen mening natuurlijk,maar waarom steeds slecht commentaar geven,hou dan op met lezen.
De meeste van ons genieten iedere keer weer opnieuw en natuurlijk zijn sommige stukjes iets minder als een ander(kan gebeuren)maar dit was toch weer een toppertje hoor
Nico ga zo door!!!!!!
Misschien kunnen we er wel een bundeltje van laten drukken. Een soort van the best of...
Natuurlijk worden de beste verhalen door alle foremleden unaniem gekozen.
ideetje?
Lady Mara
oef.....
Het is volgens mij de bedoeling dat je in zo'n forum je mening geeft. Als iedereen elkaar napraat is er al helemaal geen discussie, daarom alleen al is het goed dat er verschillende standpunten instaan.
Diegenen die vinden dat je geen negatieve commentaren mag zetten bij een stukje van Doordevil moeten zich afvragen wat het nut van hun eigen posting is voor de rest van de forumleden. Het enige wat hier gebeurd is Doordevil een pluim geven, wat alleen voor doordevil interessant is. Dat maakt egenlijk meteen de topic overbodig want na D's stukje kun je de rest net zo goed overslaan.
Voor D is enige feedback ook wel nuttig zo lijkt mij. Kortom, negatieve stukjes moeten kunnen, vooral als ze nog gemotiveerd zijn.
Beter word je niet zo snel als iedereen alles wat je doet geweldig schijnt te vinden. Maar complimenten over je stukjes geven van de andere kant de motivatie om door te gaan.
Op het commentaar van Bully, die vind dat je de stukjes niet moet lezen als je ze niet leuk vind, kan ik alleen maar zeggen dat het voor iemand zelf beter is om niet alleen de dingen te lezen die je leuk vind. Door dat niet te doen krijg je wel een betere visie.
Op het commentaar van hawkwind dat je bij negatief commentaar zelf maar een stukje moet gaan schrijven wilde ik eerst niet eens reageren aangezien je blijkbaaar al niet weet dat de recensent van een boek niet altijd zelf ook prachtige boeken schrijft. Maar om ook maar eens een vergelijking te gebruiken. Als ik mijn auto naar de garage breng en deze blijkt niet gerepareerd te zijn als ik hem ophaal. Zou ik daar dan negatief commentaar op mogen hebben of had ik hem dan maar zelf moeten repareren?
In elk geval hoop ik dat Doordevil het niveau vast houd, vooral de pogingen van Bart op de eenwieler waren weer leuk omschreven.
Ik zou best van Doordevil willen horen of hij het vervelend vind om negatieve feedback te krijgen. Ik kan het me niet voorstellen...
Ik baal er echt stevig van dat, wanneer ik daar een opmerking over maak, mensen zoals buzzer mij persoonlijk daarop gaan aanvallen. Dit is een discussie forum en laten we dat zo houden!!
Ik zelf denk dat doordevil daar ook zo overdenkt anders dan zou hij niet iedere keer zijn stukje posten. We kunnen het immers zelf ook wel vinden op zijn site. Even voor buzzer: die site staat op mijn homepage aangemerkt als een van de beste BB-links!!
Beste goeroe pavlov
Misschien had je beter niet kunnen reageren, je vergelijk slaat in ieder geval nergens op.
Misschien kun je mijn commentaar iets genuanceerder lezen dan je waarschijnlijk gedaan hebt, of nog beter, schrijf ook een stukje, aan inspiratie heb je geen gebrek!
Kijken wij met z'n allen of je in aanmerking komt voor de bundel, Goed?
[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 11 November 1999).]
quote:
op 11-11-1999 om 03:29 PM schreef Lezertje het volgende:
Hoort deze topic wel op dit forum van serieus en aktueel? Nico zijn stukjes zijn vaak erg komisch maar niet s en a. Er ontstaat geen discussie op. De reactie dat je dan dit topic moet overslaan is alleen maar een herhaling van zetten van de discussie die plaats vond om het forum te splitsen. In die discussie is al duidelijk de conclussie getrokken dat er 1 lijn moet zijn en zeker geen kliekvorming voor Fok!vets. Volgens mij hoort dit topic op de andere BB helft. Wat is hierover jullie mening?
Helemaal mee eens. Kom op zeg. Ik vind die stukjes van Nico vaak leuk, maar af en toe is het echt niks. Commentaar/kritiek móet kunnen. Dus, Goeroe en Amappa hebben volkomen gelijk. Geen aanstellerij a.j.b. En ja, waarom niet op de andere helft? Iets mis mee? Dacht ut niet.
quote:
op 11-11-1999 om 12:24 AM schreef smallsister het volgende:
Nico,voor de verandering es een negatief stukje (of moet ik zeggen cynisch?)! Je wordt het toch niet zat??
Indianen-namen: leuk, niet verfrissend wel geestig soms.....
Nee..Small Sister dat is pas een originele vinding!! Waar haal je het vandaan? Geniaal!
Nico ga zo door!!!
comentaar moet kunnen ,maar meestal is het comentaar(negatief) niet onderbouwd en dan heb je er ook weinig aan .
Kijk......als je dan comentaar hebt zeg dan ook erbij waarom het niet goed is.
Ik vind het het toch knap om elke dag maar zo'n stuk eruit te rammen.
Maar er zijn ook mensen die elke keer alleen maar negatief zijn(tuurlijk zijn niet alle stukjes even goed,maar dat is toch normaal)
Verder moet duscuseren mogenlijk zijn,tuurlijk daar is dit forum voor.
en ja ik ben voor vrijheid van meningsuiting,dus hierbij:sorry amappa en smallsister
Fokkers ga zo door!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |