abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 1999 @ 22:34:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_218567
Een fijne indianenaflevering was het vanavond!!! Karin heeft vanaf het begin al de allure van een met iedereen in onmin levend Zwijgend Hert. Kijk hoe zij een muskusrat in een vijzel pureert en hoe zij, als geinig woonidee, van de gelooide huid een geinige lampenkap weet te fabrieken. (Karin gaat, ik weet het zeker, na dit Bigbrother avontuur een eigen zaak beginnen. Dat vind ik altijd heel fijn. Als ik door de stad loop probeer ik mij altijd voor te stellen hoe de familie, vrienden en kennissen op een heel gezellige avond hebben zitten brainstormen over de naam van De Nieuwe Zaak. "Je zit op een hoek, dus dat moet iets met corner zijn. En wat ga je verkopen? Genezende stenen. oké, mooi spul. Daar is een markt voor, zo'n lulsteen van een kilo het stuk tegen je adamsappel aandragen. Ook stenen waar je zeg maar harder van gaat naaien? Hoeksteen van de samenleving!!! Schrijf maar op, niks meer aan doen. Mijn neef schildert morgen je uithangbord". Kappers kunnen mij ook iedere keer weer raken. Hairdress Millennium, The Bald en the Beautifull, Hair Extension Scissor Bazar en de onvermijdelijke Haar Boetiekjes. Zelf droom ik al jaren van een Afrikaans Café, hoeft niet op een hoek, die ik dan de Neger Inn noem. Bekt lekker.) Maurice heeft weer meer de romantiek van de in een buffelhuid gewikkelde, uit een rijdende postkoets geworpen vondeling, grootgebracht door een verstoten Indianenmoeder en luisterend naar de commanche naam Zwetende Os Uit Het Oosten. Cyril was de meest naturelle Indiaanse, ik dacht van de Bruynzeel stam, een alleen in het westen van Canada voorkomende stam die bij voorkeur in inbouwkeukens woont.
Ik vond Anouk ook heel mooi meegaan in de thema-uitzending van vanavond. Kijk maar naar de herhaling vannacht hoe zij voortdurend, tijdens het masseren, op de tafel luistert naar een eventueel aanstormende trein. Als er 1 rijdt, dan komt zij er onder. Dat staat vast.
Bart tenslotte imiteerde prachtig, met een inlevingsvermogen van heb ik jou daar, op het fietsje, het neerleggen van een volwassen Buffel.
Dat fietsje. De kunst is om, zeg maar, net al bij mensen met een afgezet been, de fantoomfiets te ervaren. Het ontbrekende deel geestelijk invullen. Barts probleem is dat hij deze fantoomfiets steeds als Tandem fantaseert, met Zij Die Hijgende Daad Op Televisie Deed achterop waardoor de balans zoek is. Wordt nooit wat.
De weekopdracht houdt de gemoederen flink bezig. Ruud sleept zelfs de gele ballon waarin hij inmiddels 18 keer zijn Melkwit Vocht Van Bronstige Vos in heeft gedoneerd met zich mee door de hele tuin. Ruud, die door veelvuldige, ook grif toegegeven masturbatie als enige zich werkelijk Roodhuid mag noemen
Anouk heeft het moeilijkste onderdeel nog te gaan, het door haar gememoreerde Stokjevinkgut, een heel boeiende, bijna vergeten sport op de Filippijnen, net iets onder de boomgrens, waar het de bedoeling is om van grote afstand met een soort van stokje een uitsluitend op de Filippijnen voorkomende vink, de Gut uit een boom te werpen. Bijna niet te doen, stokjevinkgut. Laten wij ook afspreken dat iedereen die voortaan nog zegt dat iets "helemaal top is gedaan", zoals "Zij Die Hand Als Vlamverdeler Gebruikt" vanavond deed, dat die voor straf achter op de motor met Maurice naar een tafeltennistoernooi in Melbourne moet rijden.
Prachtig ook hoe Ruud, niet beseffend dat hij heel pijnlijk Willems nagel aan de doodskist verbeeldde, een soort van theorie opzette die er uiteindelijk op neerkwam dat ieder man iedere vrouw moet kunnen neuken onder welke omstandigheden dan ook, eventueel met bloemen en kaartje vooraf. Ik vind hem ook net iets te enthousiast met speeksel sproeien als hij de woorden NAAIEN en WIPPEN als een mitrailleursalvo tussen zijn lippen uitperst. Graag, heel graag zelfs, zo snel mogelijk na het verlaten van het BigBrother huis Ruud interviewen over De Vrouw door tijdschrift Opzij, wel onder valse voorwendselen. Gewoon in zijn voor 98 % met Alp D'uez gruis dichtgekoekte linker oor vragen of hij mee wil werken en dan verstaat hij wel iets als een "Intense View op de vrouw waar ik Op Glij" Wordt een prachtartikel.
Het zingen. Anouk vond ik heel mooi, in mimiek en ook verbaal, de doodsstrijd van een door de tandarts per ongeluk in de tong geïnjecteerde patiënte nadoen.
Cyril vond ik wel erg mooi zingen. Jammer van die Dronken Gorbatsjov Tijdens Volksfeest Op Gitaar begeleiding van Rokend Lid. Onbegrijpelijk dat iemand met zo een stem iedere ochtend klinkt als de 87-jarige nieuwe mannelijke bewoner.

Tot morgen, Nico Dijkshoorn

[Dit bericht is gewijzigd door doordevil (Datum 10 November 1999).]

woensdag 10 november 1999 @ 22:37:00 #2
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_218568
zo zo, je bent wel op dreef vanavond he....

Zou je, indien gevraagd, wel bij Paul de Leeuw in de uitzending gaan, Nico????

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_218569
Rokend Lid

...mao

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 10 november 1999 @ 22:47:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_218570
  woensdag 10 november 1999 @ 22:48:00 #5
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_218571
quote:
... een Afrikaans Café, hoeft niet op een hoek, die ik dan de Neger Inn noem.

Whahahahaa ...
quote:
Barts probleem is dat hij deze fantoomfiets steeds als Tandem fantaseert, met Zij Die Hijgende Daad Op Televisie Deed achterop waardoor de balans zoek is.

Nico .. een veer in je aars ...
De scherpste van deze week !!!

pi_218572
"Hij die ons elke avond op een waar huzaren (van Boreel?) stukje trakteert" heeft weer lekker stukkie geschreven
  woensdag 10 november 1999 @ 22:57:00 #7
1660 amappa
is BB a young one?
pi_218573
Het zal wel aan mij liggen Doordevil, want de rest is en blijft vol lof, maar volgens mij moet jij van jezelf een minimaal aantal woorden schrijven en verzin je daarvoor de één na de ander niets zeggen vergelijking (voorbeelden te over, bekijk je eigen teksten maar nog een keer).

Maar goed zoals ik al zei, de rest blijft vol lof!??

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  woensdag 10 november 1999 @ 23:09:00 #8
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_218574
quote:
Het zal wel aan mij liggen Doordevil, want de rest is en blijft vol lof, maar volgens mij moet jij van jezelf een minimaal aantal woorden schrijven en verzin je daarvoor de één na de ander niets zeggen vergelijking (voorbeelden te over, bekijk je eigen teksten maar nog een keer).

Wat wil je nou eigenlijk zeggen ?
quote:

Ja .. laat ons ..
Wij simpelen der Fok!

woensdag 10 november 1999 @ 23:13:00 #9
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_218575
Bekruipt mij het gevoel dat ik mijn verdere leven de Gele Ballon eerst aan een nadere inspectie zal onderwerpen, alvorens hem met mijn lippen te beroeren en op te blazen....

woensdag 10 november 1999 @ 23:14:00 #10
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_218576
Grandioos, dit was echt een topper!!!!
  donderdag 11 november 1999 @ 00:09:00 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_218577
quote:
op 11-10-1999 om 10:57 PM schreef amappa het volgende:

Toch al weer je zesde posting, knap hoor dat je dan al twee keer hetzelfde hebt gezegd, sla de Topics van Nico dan over als je er zo over denkt, ze zijn namelijk niet speciaal voor jou geschreven...........

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_218578
quote:
op 11-10-1999 om 10:34 PM schreef doordevil het volgende:
Jammer van die Dronken Gorbatsjov Tijdens Volksfeest Op Gitaar begeleiding van Rokend Lid.

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

donderdag 11 november 1999 @ 00:24:00 #13
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_218579
Nico,

voor de verandering es een negatief stukje (of moet ik zeggen cynisch?)! Je wordt het toch niet zat??

Indianen-namen: leuk, niet verfrissend wel geestig soms.....

pi_218580
Nico,

Ik vond het hem weer goed hoor!!!!!!!

en voor alle anderen die het niet zo vonden(Smallsister en Amappa)...........
Lees het dan niet als je er niks aan vind,sla de topic dan over

maar ieder zijn eigen mening natuurlijk,maar waarom steeds slecht commentaar geven,hou dan op met lezen.

De meeste van ons genieten iedere keer weer opnieuw en natuurlijk zijn sommige stukjes iets minder als een ander(kan gebeuren)maar dit was toch weer een toppertje hoor

Nico ga zo door!!!!!!

Lucky 13
pi_218581
[nederige buiging] Geweldig [/nederige buiging]
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 11 november 1999 @ 09:36:00 #16
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_218582
Amen again.

Hoe verzint ie het he....ik kan me nix anders voorstellen als dat er een heel ziek brein achter Doordevil schuilt. Magoe..ziek of niet...ik wacht met veel plezier op het volgende stukkie.

Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

donderdag 11 november 1999 @ 09:47:00 #17
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_218583
"Helemaal top gedaan!"
pi_218584

Er ooit aan gedacht om een boek te schrijven ....
Tiet voar'n pafke..

pi_218585
Ik vindt commentaar geven door diverse forumleden prima, alhoewel het een leuk stukkie was van Nico, Maar ik zou willen voorstellen dat als er negatief commentaar wordt geleverdt, diegenen ook een leuk stukkie schrijven, en wij ons met z'n allen daar eens over buigen.

Misschien kunnen we er wel een bundeltje van laten drukken. Een soort van the best of...
Natuurlijk worden de beste verhalen door alle foremleden unaniem gekozen.

ideetje?

Ik ben online
  donderdag 11 november 1999 @ 10:46:00 #20
1360 Lady Mara
home is .......
pi_218586
De stukjes schrijfsels van Nico zijn absoluut uniek in zijn soort.
Het is een nieuwe vorm van het schrijven van een collum.
Het is NetWrite of WebWord of Onlinescribble doe maar een gooi.
Een boek is maar een boek, het net is nog minder, trek de stekker eruit en het is allemaal vervlogen in cyber-space.
Als Nico al over een nageslacht nadenkt, of al heeft, en hij wil de gedachtenkronkels behouden, dan zou ik deze
Onlinescribble's bundelen en er een "boek", papier weet je wel, van maken.
2 vragen blijven hangen: Kan Nico dit volhouden, zo ja dan is hij geniaal. Kan Nico de verleiding weerstaan en niet
"live" gaan, zo ja dan wordt Nico NetCult.

Lady Mara

home is where......
  donderdag 11 november 1999 @ 10:46:00 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_218587
Havikwind, mag ik me hier helemaal bij aansluiten ?

oef.....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 11 november 1999 @ 10:47:00 #22
1544 Tonto
King of the Piel
pi_218588
Mij leuk vinden.

Ugh.

De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_218589
Hij was weer geweldig.
Moet weer even naar boven
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn