Tot morgen, Nico Dijkshoorn
[Dit bericht is gewijzigd door doordevil (Datum 10 November 1999).]
Zou je, indien gevraagd, wel bij Paul de Leeuw in de uitzending gaan, Nico????
quote:
... een Afrikaans Café, hoeft niet op een hoek, die ik dan de Neger Inn noem.
quote:
Barts probleem is dat hij deze fantoomfiets steeds als Tandem fantaseert, met Zij Die Hijgende Daad Op Televisie Deed achterop waardoor de balans zoek is.
Nico .. een veer in je aars ...
De scherpste van deze week !!!
Maar goed zoals ik al zei, de rest blijft vol lof!??
quote:
Het zal wel aan mij liggen Doordevil, want de rest is en blijft vol lof, maar volgens mij moet jij van jezelf een minimaal aantal woorden schrijven en verzin je daarvoor de één na de ander niets zeggen vergelijking (voorbeelden te over, bekijk je eigen teksten maar nog een keer).
quote:
Maar goed zoals ik al zei, de rest blijft vol lof!??
quote:
op 11-10-1999 om 10:57 PM schreef amappa het volgende:
Het zal wel aan mij liggen Doordevil, want de rest is en blijft vol lof, maar volgens mij moet jij van jezelf een minimaal aantal woorden schrijven en verzin je daarvoor de één na de ander niets zeggen vergelijking (voorbeelden te over, bekijk je eigen teksten maar nog een keer).Maar goed zoals ik al zei, de rest blijft vol lof!??
Toch al weer je zesde posting, knap hoor dat je dan al twee keer hetzelfde hebt gezegd, sla de Topics van Nico dan over als je er zo over denkt, ze zijn namelijk niet speciaal voor jou geschreven...........
quote:
op 11-10-1999 om 10:34 PM schreef doordevil het volgende:
Jammer van die Dronken Gorbatsjov Tijdens Volksfeest Op Gitaar begeleiding van Rokend Lid.
voor de verandering es een negatief stukje (of moet ik zeggen cynisch?)! Je wordt het toch niet zat??
Indianen-namen: leuk, niet verfrissend wel geestig soms.....
Ik vond het hem weer goed hoor!!!!!!!
en voor alle anderen die het niet zo vonden(Smallsister en Amappa)...........
Lees het dan niet als je er niks aan vind,sla de topic dan over
maar ieder zijn eigen mening natuurlijk,maar waarom steeds slecht commentaar geven,hou dan op met lezen.
De meeste van ons genieten iedere keer weer opnieuw en natuurlijk zijn sommige stukjes iets minder als een ander(kan gebeuren)maar dit was toch weer een toppertje hoor
Nico ga zo door!!!!!!
Misschien kunnen we er wel een bundeltje van laten drukken. Een soort van the best of...
Natuurlijk worden de beste verhalen door alle foremleden unaniem gekozen.
ideetje?
Lady Mara
oef.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |