En wat doe jij dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
tennis is voor mensen die niks te doen hebben
maargoed dat sommige mensn doorzettenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn rodewodka dagen zijn misschien ook wel voorbij nu ik de wijn ontdekt heb
...zooo... weer terug van sporten... doe ik dus nooit meer als ik brak ben... ook dat schiet nauwelijks opquote:
Lekker... ik houd wel van blinde vinken, slavinken,... en dus ook boomstammetjes...quote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef LastRequest het volgende:
Jezus ik ging even liggen maar heb meteen een paar uur geslapen.. toch iets te enthousiast op tijd opgestaan vanochtend blijkbaar. Mikkie voor uitleg over de euro, zie meettopic
En Doodkapje door jou heb ik geen honger meerIk vind die boomstamdingen zo gruwelijk vies he... en papa blijft ze altijd maken
Maar ik zal zo toch maar eens iets gaan maken.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:!
Dupje wat voor een wijn was het eigenlijk op je feest, die zoete witte
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij de super de boer hebben ze afn en toe wel lekkere boomstammetjesalleen noemen ze die gehaktstaven
Ik zeg:quote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]liebfraumilch van drie euro per 5 liter waarschijnlijk
quote:
Het was idd geen Liebfraumilch, maar weet zo ook niet welke wel. Ik zal t eens opzoeken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef LastRequest het volgende:
Nee het was geen liebfraumilch.. en Yasha ik weet uit ervaring dat die wijn later toch niet zo lekker is als op het feestMaar goed, misschien is dit een uitzondering hahah.
Weet ik nog niet, maar als ik t weet post ik het!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, weer bijgelezen.
Dupje waar komen de foto's te staan die gemaakt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |