k ook nietquote:
no shit spuit 11quote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het was het zusje van die ene die in luipaardgedoe rondliep
ik ken er geenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:44 schreef LastRequest het volgende:
Ja en ze hadden ook nog een broer die Matthias heette, en die werkt bij van buren. Nouja volgens swarma niet want die wist het beter.
oh in mn herinnering was ze blonder maargoed 't zal welquote:Op zondag 6 juli 2008 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
http://andrea-xxx.hyves.nl/
dat was t sletje van rob toch?
Ik ben niet de enige die dus nuchter was aan het eind vd avond ?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:44 schreef LastRequest het volgende:
Ja en ze hadden ook nog een broer die Matthias heette, en die werkt bij van buren. Nouja volgens swarma niet want die wist het beter.
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:50 schreef prinsrob het volgende:
[..]
oh in mn herinnering was ze blonder maargoed 't zal wel
oh dissquote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euhhh wie dan?
Volgens mij hebben mijn huisgenoten namelijk geen zusjes van 17Mijn zusje zelf is 18, die was er ook, maar kan me niet voorstellen dat die met prinsrob heeft gezoend eigenlijk
Hyves!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef Dupje het volgende:
Ohhh ik weet al wie jullie bedoelen!
Ik begreep dat zij ook 27 was ja.. Maar zal wel aan mij gelegen hebbenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:05 schreef swarmahoer het volgende:
was die zus 27? dat panterprintje? zag er veel jonger uit
ja had ik gezien jaquote:Op zondag 6 juli 2008 21:10 schreef Dupje het volgende:
Ze speelde ook mee in t dweilorkest, mn huisgenootje dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |