quote:Op zondag 6 juli 2008 13:11 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Niet kieskeurig doen, ga gewoon zoeken in een achterstandswijk.
Sowieso is Amsterdam West (Bos en Lommer, Slotermeer, Geuzenveld, Slotervaart, Osdorp, de Baarsjes) het beste en gezelligste deel van Amsterdam.
Gewoon naar de bijlmer en ergens gaan slapen? dat inschrijven e.d. kijkt daar niet zo nauw.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:18 schreef Koewam het volgende:
Achterstandswijk vind ik verder prima hoor, woon ik nu ook dus ben het wel gewend. Ben nog steed Koewam from the block
Maar hoe vind je iets daar dan joh!
Wacht ik ga je P.M'en!quote:Op zondag 6 juli 2008 13:23 schreef Pritt het volgende:
Leeftijd, studie, interesse?
Heb toevallig een kamer vrij sinds 2 dagen.
Nu bezig met een goede nieuwe huisgenoot aan het zoeken.
Ik heb wel een kamer voor jou, maar dan wil ik wel je zusje verhandelen nadat ik haar heb misbruikt... P.I.M.P jeweetz..quote:Op zondag 6 juli 2008 13:05 schreef Koewam het volgende:
Klacht: Ik wist dat het niet makkelijk zou worden, maar god, er is gewoon haast niks te vinden.
Vraag: Wie moet ik pijpen of beffen om een huis te krijgen zeg
Oproep: Iemand nog tips?
Samenvatting: lees punt 1, 2 en 3.
Heb alleen een grote zus met een dikke buikquote:Op zondag 6 juli 2008 13:50 schreef MarcoDiVaio het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamer voor jou, maar dan wil ik wel je zusje verhandelen nadat ik haar heb misbruikt... P.I.M.P jeweetz..
maakt niet uit, eerste 3 maanden verhongeren, dan misbruiken en verder verhuren..quote:Op zondag 6 juli 2008 13:59 schreef Koewam het volgende:
[..]
Heb alleen een grote zus met een dikke buik
Zitten 2 kinderen in.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:03 schreef MarcoDiVaio het volgende:
[..]
maakt niet uit, eerste 3 maanden verhongeren, dan misbruiken en verder verhuren..
maakt niet uit, we verhuren haar totdat ze bevalt, en die 2 kinderen verhuren we over 18 jaar wel.. investment for the future..quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:06 schreef MarcoDiVaio het volgende:
[..]
maakt niet uit, we verhuren haar totdat ze bevalt, en die 2 kinderen verhuren we over 18 jaar wel.. investment for the future..
Is dat een manboob in je Usericon?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:22 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
![]()
Genoeg te vinden, gewoon goed zoeken.
Ik kijk lekker uit over de Amstel
je hebt een PM van mijquote:Op zondag 6 juli 2008 13:23 schreef Pritt het volgende:
Leeftijd, studie, interesse?
Heb toevallig een kamer vrij sinds 2 dagen.
Nu bezig met een goede nieuwe huisgenoot aan het zoeken.
du bist gepwned!!!!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:14 schreef Koewam het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Mijn topic!![]()
![]()
stommie!
ik ga het de FA's vertellen!
I was taking a piss out of you.. nee man, sorry heb geen kamer.. succes met het vinden..quote:Op zondag 6 juli 2008 14:09 schreef Koewam het volgende:
[..]
Wie of wat ben jij in vredesnaamIs life and cooking al afgelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |