Jeej! Meer tandjes!!
En Jen goedgekeurd op het CB!
Wel goed dat ze je echt lijken te sturen/steunen in de koemelk provocatie. "Begin maar met 50cc" Eigenlijk wel heel slim.

En Thomas heeft zich omgedraaid!

(Gij Fok! verslaafde dat je het 20 min. later meldt

)
Hoe is het eigenlijk met Rubens oor?
En Nienkes krampjes?
Eli vindt het wel heel leuk om zijn blokjes tussen de spijlen van zijn bedje te gooien en dan ze er weer onder vandaan te graaien. Torentjes mogen ook van onder banken vandaan getrokken worden. Ziet er wel schattig uit. Baby op zijn buik, reikend naar een speetje dat 10 cm onder de bank ligt

Hij heeft van die blokjes en die kan je dan bovenin het dak van een huisje zetten en als je op de schoorsteen drukt, dan zakken de blokjes het huisje in. Hopeloos ingewikkeld dus, maar de blokjes maken geluid, en kan je op knagen en sinds kort worden de blokjes ook netjes via het deurtje aan de zijkant in het huisje gelegd

Vanochtend bij de vervangend HA geweest. Hij vond Eli dik!

(En dat erwijl hij juist iets is afgevallen... Zijn nekvetjes zijn weg

)
Hij heeft wat gevoeld en geluisterd, Eli bleef gewoon liggen!

(Maar hij was ook wel heel moe) was niet onder de indruk. Niet uitgedroogd, normaal darmgeruis (althans, hij luisterde naar de darmen en gaf geen respons, dus dat ljikt me duidelijk). Al denkt hij wel dat het niet een virus is, want die zouden sneller voorbij zijn, dus heeft schoonmoeder vandaag een poepluier mogen schrapen voor een faecaal onderzoek of hij een bacteriële infectie heeft. (Ik ben blij dat ik het niet hoefde te doen)
Hij heeft wel een beetje lopen tieren op de belabberde hygiëne op kdv's (laat floris.exe en Dagonet het niet horen

) maar dat terzijde.
Maar nu ga ik eli op halen bij schoonmoeder en hoor ik wel hoe het gegaan is. Ze heeftniet gebeld of iets, dus het zal wel meegevallen zijn.