Tsjee, wat een getik weer als je zo'n weekendje weg bent geweest

Eerst maar eens beterschap voor alle kindjes die ziek zijn..
En een

voor alle kindjes die weer beter zijn of naar huis mogen, een nieuw tandje hebben, of een nieuw trucje kennen
Eens kijken wat ik nog onthouden heb

Wij zijn per fles omgewisseld van 1 naar 2. Eerst de middagfles helemaal nr 2, etc.. We mochten pas over als Chris max 700 cc dronk. Vanwege die hogere concentraties bouwstoffen daarin. Flessen aanmaken met lauw water was niet zo verstandig dacht ik? Dat neemt meer rommel mee van de leidingwanden. Koud water verwarmen in de magnetron was beter..
We zjn met Chris rond de 4,5 maand een weekendje weg geweest. Naar zo'n centerparcs achtig huisje met de schoonfamilie. Je hebt iedereen wel wakker in zo'n klein huisje, maar het was wel gezellig. Maar je moet gewoon zelf even kijken of je je er prettig bij voelt. Je zou ook 1 of 2 nachtjes kunnen gaan, ipv de hele reis..
Stiemie, nog maar 2 weken

Mijn zusje had nog een heeeeel lekker recept voor een monchou taart met bastongnekoekjes bodem.. Dat lijkt me wel lekker naast een slagroomtaart (zonder foto!)
Nijna, wat leuk dat Mirte een neefje of nichtje krijgt!! Chris ook namelijk

Ergens eind januari/begin februari
Troel, wat een verhaal. Gelukkig niks aan de hand. Maar wel goed dat je doorzet als je twijfelt.. Je weet maar nooit..
Chris heeft zich dit weekend goed vermaakt met papa, En ik had genoeg afleiding. Maar toch fijn om hem vanavond zelf weer even in bed te kunnen stoppen..
Hij lijkt echt weer een stukje "volwassener" in de 2 dagen. Hij gaat nu zelf op zijn rug liggen als hij moe is. Normaal was dat gewoon geen optie bij hem.. En nog meer van die kleine dingetjes..