dat zeg ik toch niet mutsquote:Op zondag 6 juli 2008 02:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja, wat mensen kunnen echt niet achterlijk zijn?
Weer een normaal zinnetjequote:Op zondag 6 juli 2008 02:27 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Vind je het nou echt interessant genoeg om te reageren op een zinnetje die niet bewerkt is met [ sup ] [ / sup ] ? Dat zegt genoeg.
nee domme doos, ik zeg dat het progamma nep isquote:
en nu?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:39 schreef JanPiraat het volgende:
He Pezu wat ben je onaardig, dat vind ik een beetje jammer
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als ik niet knetter was zou ik mijn verdrietige blik opzetten
Ze hebben haar gesnapt....Terug in de dwangbuis, jammer meid tot de volgende keerquote:Op zondag 6 juli 2008 02:44 schreef PeZu het volgende:
hee aldus god, waar blijf je nu met je scherpe repliek_!
mja en waar ben je als god zijnde zonder geloofquote:Op zondag 6 juli 2008 02:47 schreef Poeke het volgende:
Volgens mij gelooft ze niet meer in haar topic
Jezus, lees mijn posts eens, en jouw reacties. Volgens mij moet jij naar bed toe.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee domme doos, ik zeg dat het progamma nep is
Jij zou toch oprotten, omdat je mijn topic niets vond?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:47 schreef Poeke het volgende:
Volgens mij gelooft ze niet meer in haar topic
Formuleer die zin eens even normaal wil jequote:Op zondag 6 juli 2008 03:08 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Jezus, lees mijn posts eens, en jouw reacties. Volgens mij moet jij naar bed toe.
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:44 schreef PeZu het volgende:
hee aldus god, waar blijf je nu met je scherpe repliek_!
quote:Op zondag 6 juli 2008 03:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Formuleer die zin eens even normaal wil je
jezus? die naam heb ik al geruime tijd niet gebruikt, ssstquote:Op zondag 6 juli 2008 03:08 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Jezus, lees mijn posts eens, en jouw reacties. Volgens mij moet jij naar bed toe.
dus....quote:Op zondag 6 juli 2008 03:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Welterusten.
Hier in Nederland schrijven we geen "niet" halverwege de zin als we de zin niet ontkennend bedoelen. Lees je zin nu nog eens terug, en trek je conclusie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |