Jeejquote:
quote:
Verstand komt met de jaren.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mag trouwens van Papendrechter -> Ex-papendrechter
Heb Papendrecht achter me gelaten na er 22 jaar gewoond te hebben
Moet natuurlijk Papendrechtse zijnquote:
quote:De politie Zuid-Holland Zuid geeft aan dat het onderzoek naar de oorzaak van de brand zeker nog wel enkele weken zal duren, aangezien de hal volledig is uitgebrand en het dus moeilijk zoeken is naar sporen. Het hele centrum is voorlopig nog afgesloten, dus niet alleen de andere binnenbanen, maar ook de buitenbanen vanwege de asbest. Ook het Abn-Amro toernooi van de tennisvereniging is afgelast.
Mijn excuses.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:32 schreef Irrem het volgende:
[..]
Moet natuurlijk Papendrechtse zijn
Weet trouwens iemand waar ik de vlag van Papendrecht kan vinden (om te kopen dan)???
Je vergist je , dat is een andere sporthal.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
die sporthal was toch tussen het hotel en het zwembad in ?
of vergis ik menou
haha okequote:Op woensdag 30 juli 2008 12:15 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Je vergist je , dat is een andere sporthal.
Deze sporthal was bij : The bridge
Nee? Wanneer is dat gebeurd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:45 schreef badboynova het volgende:
weet iemand al iets meer van die dood geschoten man in de flat naast de opel centrale.
Nee, nog niks, maar ben wel erg benieuwdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:45 schreef badboynova het volgende:
weet iemand al iets meer van die dood geschoten man in de flat naast de opel centrale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |