overtreding vervelend mormelquote:
Mensen die hebbu zeggen omdat heeft niet mag van sommige mensen.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:06 schreef GasTurbine het volgende:
Mv van U is Uw?
En hun is streektaal hiero in R'dam.
Heeft of hebt; heeft klinkt beter.
Enigste en enige zijn kutwoorden die ik graag door elkaar haal
En oja, waar zijn jouw punten na elke zin?
edit: domme vaut.
Je doet net alsof 'enigste' een grammaticaal onjuist woord is, terwijl dat niet zo isquote:Op zondag 6 juli 2008 01:41 schreef Pulu het volgende:
(..)
Mensen die de "enigste" zeggen in plaats van enige
(..)
Niks mis met "u heeft"quote:Op zondag 6 juli 2008 01:41 schreef Pulu het volgende:
Of van die taalsloebers die altijd "hun zeiden of hun deden" in plaats van "zij zeiden of zij deden"
Of sjakies die niet weten dat U ook een meervoudsvorm kan zijn
Of beppies die "heeft u of u heeft" zeggen in plaats van hebt u of u hebt...
Of sjonnies die "De media is" zeggen in plaats van de media zijn....mensen die überhaupt niet het verschil kennen tussen medium en media
Of kennen, kunnen, konden, kannen als onderdelen zien van 1 werkwoord
Al idioten die niet weten wanneer ze d of t moeten gebruiken
Eigenlijk 95% van Nederland spreekt onbehoorlijk nederlands...om schijtziek van te worden
Goeie klachtquote:
U hebt/ hebt u.. Doe eens even gezond... Je hoort toch zelf ook wel dat dat niet klinkt?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:41 schreef Pulu het volgende:
Of van die taalsloebers die altijd "hun zeiden of hun deden" in plaats van "zij zeiden of zij deden"
Of sjonnies die "De media is" zeggen in plaats van de media zijn....mensen die überhaupt niet het verschil kennen tussen medium en media
Eigenlijk 95% van Nederland spreekt onbehoorlijk nederlands...om schijtziek van te worden
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:09 schreef dagdag het volgende:
de worden
quote:indentiteitscrisis
quote:kap er is mee
quote:aansteke
Mensen die direct "eniGE!!!!!" brullen ter correctie, wanneer ik nog bezig ben met het uitspreken van het woord "enigszins"quote:Op zondag 6 juli 2008 01:41 schreef Pulu het volgende:
Het klinkt minder, maar sjakie...u is een vervanging van jij.....en dat betekent dat 2e persoons enkelvoud hebt en dus u hebt en hebt u is CORRECT.....RICHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 08:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
U hebt/ hebt u.. Doe eens even gezond... Je hoort toch zelf ook wel dat dat niet klinkt?
Zeg ik dat? NEIN! Dus kwestie interpretatie van jouw kant!quote:Op zondag 6 juli 2008 02:23 schreef Loofus het volgende:
[..]
Je doet net alsof 'enigste' een grammaticaal onjuist woord is, terwijl dat niet zo is.
Volgens mij ging het hier om taal en gebruik daarvan en niet over interpunctiequote:Op zondag 6 juli 2008 02:06 schreef GasTurbine het volgende:
Mv van U is Uw?
En hun is streektaal hiero in R'dam.
Heeft of hebt; heeft klinkt beter.
Enigste en enige zijn kutwoorden die ik graag door elkaar haal
En oja, waar zijn jouw punten na elke zin?
edit: domme vaut.
Deze man doet ominstoer swaquote:Op zondag 6 juli 2008 01:41 schreef Pulu het volgende:
U hebt is alleen maar correct omdat allerlei malloten niet konden onthouden dat het u heeft moet zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:33 schreef Pulu het volgende:
[..]
Het klinkt minder, maar sjakie...u is een vervanging van jij.....en dat betekent dat 2e persoons enkelvoud hebt en dus u hebt en hebt u is CORRECT.....RICHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan ondertussen wel blaten over het fout doen van d of dt.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:19 schreef Koenholio het volgende:
Waarom kunnen mensen die geen interpunctie en hoofdletters gebruiken niet standaard gebanned worden?
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:04 schreef xalo het volgende:
[..]
En dan ondertussen wel blaten over het fout doen van d of dt.Ik erger me ook altijd aan mensen die achter elke zin een stuk of 10 punten zetten.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |