Ga hierheen, 10x vetterquote:Op zondag 6 juli 2008 14:18 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
DJ Shah
Vond het dit jaar wel erg tof aangekleed. Vooral die projecties op die waas van water(?) waren heel erg tof gedaan. Misschien volgend jaar ook eens een bezoekje brengen, Black heb ik al een keer gehad, nu White een keer meemaken. Kunnen m'n maatjes die niet zo into dance-evenementen zijn ook een keertje mee.
Mensen die er sowieso al naar willen kijkenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:27 schreef Zotheid het volgende:
Ow en wees blij dat ze het nog uitzenden voor paupers die er niet zelf heen konden en zielig thuis zaten.
Je kan veel zeggen maar Duncan heeft het goed voor elkaar, relaxte gast ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mensen die er sowieso al naar willen kijken
Daar draaide ook zowat Armin in z'n eentjequote:Op zondag 6 juli 2008 14:10 schreef SunChaser het volgende:
het is gewoon raar iets als Sensation, dat 1 lange trip is te onderbreken voor dom geschreeuw, bij Armin Only zag je ook 8 uur lang Armin op tv.
Waren er nog BN'ers die daar spacend op de pillen aan het rondsjouwen waren? En zo ja, wie?!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:26 schreef Zotheid het volgende:
Bwhehehe ik heb Sander Lantinga bier verkocht. En Gigi en Bracha van Doesburgh bijvoorbeeld ook.
Verkapt ik-heb-op-Sensation-gewerkt-op-de-viparea-en-kom-dus-gratis-op-allemaal-bners-geilen-en-sensation-meemaken-sterker-nog-ik-heb-er-goed-geld-mee-verdiend-pauperts~!!!!1-post
Zo voorspelbaar en slaapverwekkend dit soort reacties.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Sensation white is voor softies die Sensation black niet aankunnen.
M'n ouders zijn er ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee eigenlijk niet, ze waren dan ook allemaal zo'n beetje om 2 uur naar huis toe.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:10 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Waren er nog BN'ers die daar spacend op de pillen aan het rondsjouwen waren? En zo ja, wie?!
Volgens mij houden Bracha en Gigi ook wel van lekker spacen af en toe. Dat lijkt me een partij geil om die twee spacend tegen te komenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ze waren dan ook allemaal zo'n beetje om 2 uur naar huis toe.
Alleen Najib Amali was in een nogal intieme houding met een of andere blonde del.
Alleen Sophie Hilbrand ging wel erg los (best geil btw.) Of ze wat van fillemon geleend heeft zou ik niet durven zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |