quote:Op maandag 7 juli 2008 09:49 schreef on_air het volgende:
Ik kan Brandy én Monica zingen. Leuker is als iemand mee doet, dan doe ik Brandy wel.
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het alarm hier op kantoor werd net al getest.
Je hebt het dan niet meer over de Dijkquote:Op maandag 7 juli 2008 10:23 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Live erg leuk, dan trekt ie een jongedame uit het publiek en die moet dan de Mel C partijen zingen. Een enkele keer lijkt het ergens op (vorig jaar in Ahoy, die kende de tekst èn kon zingen), meestal is het hilarisch slecht.
Uiteraard, maar dat leek me logisch.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt het dan niet meer over de Dijkmaar over Bryan Adams
Bedoel je niet Gabriella Cilmi.quote:
Misschien maandag morgengevoel maar wat zijn PI'squote:Op maandag 7 juli 2008 11:05 schreef on_air het volgende:
Mag ik u allen nogmaals attenderen op het gebruik van PI's.
Dank u.
Daar zeg je wat... Het gebruik kakt weer in.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:05 schreef on_air het volgende:
Mag ik u allen nogmaals attenderen op het gebruik van PI's.
Dank u.
Post Icon. Naast je post. Om de stemming van je post weer te geven.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien maandag morgengevoel maar wat zijn PI's
Ow oke, maar daarvoor zijn de smilies tochquote:Op maandag 7 juli 2008 11:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Post Icon. Naast je post. Om de stemming van je post weer te geven.
Dan weten we hoe je wat bedoelt. Of juist niet. Dat kan ook. Maar toch.
Die zijn om in de tekst nuances aan te brengen.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ow oke, maar daarvoor zijn de smilies toch![]()
Ja het is best moeilijk om origineel te zijn om een plaat niet gelijk bij iedereen er in te gaan rammen , net zolang tot ze het nummer er weer uitquote:Op maandag 7 juli 2008 12:15 schreef TheZapster het volgende:
Coldplay maar weer eens voor de verandering
Mooiste vind ik nog dat iedereen het erover heeft dat dit nummer een klassieker word, de nieuwe bohemian rhapsody hoorde ik Veenstra zelfs zeggen en dan heb ik echt zoiets van WTFquote:Op maandag 7 juli 2008 12:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja het is best moeilijk om origineel te zijn om een plaat niet gelijk bij iedereen er in te gaan rammen , net zolang tot ze het nummer er weer uit
kan best wel terrecht komen in de top 100 allertijden, maar om nou het gelijk tot klassieker te bestempelenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mooiste vind ik nog dat iedereen het erover heeft dat dit nummer een klassieker word, de nieuwe bohemian rhapsody hoorde ik Veenstra zelfs zeggen en dan heb ik echt zoiets van WTFdit zeiknummer
Dat zou lachen zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 12:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stenders doet oproepje om 8 dikkertjes te verzamelen die morgen op het podium mika kunnen platstampen, dan hoeft on_air mika niet meer af te schieten
Ey... en mijn magic bullet theory dan.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stenders doet oproepje om 8 dikkertjes te verzamelen die morgen op het podium mika kunnen platstampen, dan hoeft on_air mika niet meer af te schieten
Omg wat een trieste versie zeg... sowieso dat mens kan helemaal niets behalve brakke covers uitbrengen al vindt ik haar eerste single nog wel gaan.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:50 schreef borisz het volgende:
Even lekker youtuben, kom je van alles tegen. Uit de categorie waar hebben we die eerder gehoord. Al kwam ik ook een
versie tegen van The Boss en Michael Stipe tegen
Jan Waynes editie paar jaar geleden was toch beter
"Het tocht nou als de ziekte op m'n kamer"quote:
Krijg gelijk zin in het liedje somewhere over the rainbow van Israel Kamakawiwoquote:Op maandag 7 juli 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Catch the blue train
To places never been
before
Look for me
Somewhere down the crazy river
Catch the blue train
All the way to Kokomo
You can find me
Somewhere down the crazy river
Meen je? uuhhm zal er eens over gaan nadenken.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je naar de beschaving gaan in utrecht eind augustus, kun je haar live zien
De rest van de lineup isquote:Op maandag 7 juli 2008 13:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je? uuhhm zal er eens over gaan nadenken.
Echt te grappig!! Die David Hasselfhoff met z'n mond open de hele tijd....quote:Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
had de titel nog niet gezien bij het filmpje op you tube, je ziet pas op het einde dat het een vent is
brilliant
Weinig de moeite waard dusquote:Op maandag 7 juli 2008 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
De rest van de lineup is, pete dorethy zal nog wel in de bak zitten tegen die tijd.
denk dat we voorlopig nog niet van Jarno af zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:48 schreef Sersjee het volgende:
Mozeskriebel, nog steeds die gozer in het Popduel...
Ligt er een beetje aan, maar lang niet altijd vind ik het heel boeiend.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veel nieuwe bands uit het alternatieve circuit, het moet je aanspreken. Mij doet het niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |