Journaal is echt naar Items aan het zoeken jaquote:Op zondag 6 juli 2008 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op het journaal is het komkommertijd (gisteren een item over blindsimultaandammen) maar qua nieuwe single releases is het inderdaad alles behalve komkommertijd. Hit Me Tv, Krause, Gabriella Cilmi en dan natuurlijk Viva La Vida wat door een boel mensen nu al tot klassieker is gebombardeerd.
Moet ook zeggen dat er aardig wat leuke tracks op het album staan, normaal ben ik al blij als er 2-3 nummers op staan die ik leuk vind.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Viva La Vida wat door een boel mensen nu al tot klassieker is gebombardeerd.
nog even en de FP van fok is net zo, alles is nieuws dan.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Journaal is echt naar Items aan het zoeken ja.
de webcam gaf bij mij ook kleurensneeuwquote:Op zondag 6 juli 2008 13:18 schreef Feivel1 het volgende:
Bij jullie ook geen webcams? (Bij mij heb ik een storings-achtig beeld, met geluid dat steeds wegvalt).
Misschien zijn ze bezig met de Werchter cams.
Klopt, webcam van de studio doet het niet / is niet aangesloten. Zullen inderdaad nu wel op locatie staan.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:18 schreef Feivel1 het volgende:
Bij jullie ook geen webcams? (Bij mij heb ik een storings-achtig beeld, met geluid dat steeds wegvalt).
Misschien zijn ze bezig met de Werchter cams.
Moet het album van Coldplay nog altijd even luisteren.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat er aardig wat leuke tracks op het album staan, normaal ben ik al blij als er 2-3 nummers op staan die ik leuk vind.
Ben ik dus niet de enige.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de webcam gaf bij mij ook kleurensneeuw
had eerste sneeuw staan, maar sneeuw is wit en het waren gekleurdequote:Op zondag 6 juli 2008 13:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige.
Kleurensneeuw.. mooi woord!
stel je voorquote:Op zondag 6 juli 2008 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
of krijgen we dag 3 met air traffic
Jup..quote:Op zondag 6 juli 2008 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Na dat album , dacht ok computer, is het nooit meer beter geworden , in my humble opinion
jammer dat onze zandbakkenhaas niet mee rijdt, die is zo goed in de regen.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup..![]()
Zo, GP van Silverstone zou wel eens tof kunnen worden want het is erg nat daaro.
Dit zijn echt ideale omstandigheden voor Verstappen.. maar ja, die is er al een tijdje niet meer bij. Begint nu net weer te regenen. Prima! Vandaag ook wel een boeiende tennis finale (Federer en Nadal).quote:Op zondag 6 juli 2008 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
jammer dat onze zandbakkenhaas niet mee rijdt, die is zo goed in de regen.
Beter dan de voorspelbare finale plaatsen van de gezusters.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit zijn echt ideale omstandigheden voor Verstappen.. maar ja, die is er al een tijdje niet meer bij. Begint nu net weer te regenen. Prima! Vandaag ook wel een boeiende tennis finale (Federer en Nadal).
Jupquote:Op zondag 6 juli 2008 13:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Beter dan de voorspelbare finale plaatsen van de gezusters.
quote:
Genieten inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2008 14:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mooi Ferrari rood achterste voren op muziek van de new raddicals
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
De opmerking , een redelijk nieuw liedje en dan frank boeijen gaan draaien met kronenburger park
Toffe combinatie inderdaad en ook wel leuk om eens een andere plaat van Amy McDonald te horen.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
op de zoete klanken van amy mcdonald , vliegt sutil van de baan, 3fm cast de nummers perfect bij de formule 1 race van vandaag.
Hebben ze EIN-DE-LIJK eens Mr Rock & Roll gedraaid?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toffe combinatie inderdaad en ook wel leuk om eens een andere plaat van Amy McDonald te horen.
Jup, eindelijkquote:Op zondag 6 juli 2008 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hebben ze EIN-DE-LIJK eens Mr Rock & Roll gedraaid?![]()
![]()
Dit roepen wij de hele week al op kantoor: EN NOU WIL IK WAT ZEGGEN.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah, ik moest dat stukje ff opzoeken
.
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit roepen wij de hele week al op kantoor: EN NOU WIL IK WAT ZEGGEN.
Ik stampvoet er ook bij hè. En dan AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Zal 't morgen ook ff doen. Zo net na binnenkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |