Deal !quote:Op zondag 6 juli 2008 00:57 schreef Timo20 het volgende:dan moet `t volgende weekend de TT maar worden "dampend en stampend het weekend door "
![]()
dan maar de cd "A Tale Of Two Devils" opzetten.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:34 schreef Sersjee het volgende:
Shit... Kom er nu pas achter dat Voicst gisteravond speelde op een festivalletje in Beverwijk. Daar ha'k wel heen gewild, is maar een kwartiertje fietsen.
Of een van die andere prettige mixenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het betere nummertje van Delerium - Silence, jammer dat ze de korte versie draaien ipv de 12 minuten versie
Somebody Dance with Me, Somebody's Watching Me (welke later uit de schappen moest), There Is A Party, Pray, waren gewoon lekkere eurodance tracks, die op onze mtv braun cds stondenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:30 schreef -Hans- het volgende:
Tessel kent DJ Bobo niet ?! Toch wel een beetje jeugdsentiment voor mij[ afbeelding ]
Jaaa super! Met name de eerste 2 tracks die je noemt vind ik best wel tof. Wist trouwens niet dat Sombody's Watching Me uit de schappen moest. Weet je nog waarom? Eurodancequote:Op zondag 6 juli 2008 12:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Somebody Dance with Me, Somebody's Watching Me (welke later uit de schappen moest), There Is A Party, Pray, waren gewoon lekkere eurodance tracks, die op onze mtv braun cds stonden
Hij had illegale sampels getrokken uit michael jacksons track.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaa super! Met name de eerste 2 tracks die je noemt vind ik best wel tof. Wist trouwens niet dat Sombody's Watching Me uit de schappen moest. Weet je nog waarom? Eurodance
ongevraagd een sample gebruiktquote:Op zondag 6 juli 2008 12:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaa super! Met name de eerste 2 tracks die je noemt vind ik best wel tof. Wist trouwens niet dat Sombody's Watching Me uit de schappen moest. Weet je nog waarom? Eurodance
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hij had illegale sampels getrokken uit michael jacksons track.
Aha, thanks voor de info !quote:Op zondag 6 juli 2008 12:37 schreef borisz het volgende:
ongevraagd een sample gebruikt.
MJ heeft begin deze eeuw wel toestemming gegeven voor heel wat samples. Hi-tech bijvoorbeeld. Nu heeft hij ook centen nodig
.
Op het journaal is het komkommertijd (gisteren een item over blindsimultaandammen) maar qua nieuwe single releases is het inderdaad alles behalve komkommertijd. Hit Me Tv, Krause, Gabriella Cilmi en dan natuurlijk Viva La Vida wat door een boel mensen nu al tot klassieker is gebombardeerd.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben blij dat er de laatste tijd weer goede muziek uitkomt, zag het moedeloos in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |