Automatisme denk ikquote:Op zondag 6 juli 2008 18:05 schreef Sersjee het volgende:
5 over 7?
Sinds wanneer ligt Werchter in een andere tijdzone?
Welk een paralelle dimensie leef jij in?!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:05 schreef Sersjee het volgende:
5 over 7?
Kan je beter aan dat figuur van Veenstra vragen...quote:Op zondag 6 juli 2008 18:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Welk een paralelle dimensie leef jij in?!
Ik wilde posten:quote:Op zondag 6 juli 2008 18:16 schreef TheZapster het volgende:
Goh ik luister weer eens een paar seconden..Krezip
Ik luister nu naar de samenwerking van N.E.R.D, Santogold en Julian Casablancas ( The Strokes) die hebben een echt fantastische gratis te downloaden single gemaakt voor Converse schoenenquote:Op zondag 6 juli 2008 18:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde posten:
The Killers - Mr. Brightside (Jacques Lucont's Thin White Duke Remix)![]()
Maar dat is Winamp
Die vraag ik heul niets meerquote:Op zondag 6 juli 2008 18:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan je beter aan dat figuur van Veenstra vragen...
*koekoek*quote:Op zondag 6 juli 2008 18:05 schreef Sersjee het volgende:
5 over 7?
Zullen wel op locatie staanquote:Op zondag 6 juli 2008 18:41 schreef Feivel1 het volgende:
Sjonge, wat is er met de webcams?.
De webcams liggen er uit, alleen nog maar geluid, geen beeld..
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:15 schreef on_air het volgende:
Ik zal dinsdag kijken wat ik voor je kan doen.
Kijk das nog is reactiefquote:Op zondag 6 juli 2008 19:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik zal dinsdag kijken wat ik voor je kan doen.
Oej dat is een mooi ding zeg! hoop knopjes ookquote:Op zondag 6 juli 2008 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
Hé Hans!
Ik heb toch maar besloten geen fantoomvoeding aan te schaffen.
In plaats daarvan (voor 2 tientjes extra) een ander mengpaneel (met ingebouwde fantoomvoeding + XLR ingangen)
Zie hier:
[ afbeelding ]
Gewoon een keertje actionradio aanzetten met de 3fm stream en dan de spreekstukken zelf vollullen , actionradio live from belgiumquote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef Glacier het volgende:
Ik ga maar eens een radioprogramma maken zo
opgelost zie dat het morgen isquote:Op zondag 6 juli 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wanneer staat nightwish in de line-up, is dat vandaag nog
80 eurootjesquote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
Ziet er goed uit Feivel
Kost ie als ik vragen mag?
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog 10 minuten dan is Wimbledon over.
Netjes hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
Hé Hans!
Ik heb toch maar besloten geen fantoomvoeding aan te schaffen.
In plaats daarvan (voor 2 tientjes extra) een ander mengpaneel (met ingebouwde fantoomvoeding + XLR ingangen)
Zie hier:
[ afbeelding ]
Ja dit topic raakte hoop users kwijt aan het tennisquote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fucking 7,5 uur met de finale beziggeweest.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fucking 7,5 uur met de finale beziggeweest.
Ja. Hier kan zelfs een hele dag Ekdom @ 3FM niet tegenopquote:Op zondag 6 juli 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dit topic raakte hoop users kwijt aan het tennis
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Hier kan zelfs een hele dag Ekdom @ 3FM niet tegenop.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Barbara laat er ook geen gras over groeien
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7451
Live op de radio vanmiddagquote:
Ik heb het toch maar niet gedaanquote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gewoon een keertje actionradio aanzetten met de 3fm stream en dan de spreekstukken zelf vollullen , actionradio live from belgium
* Glacier wil die ooit ook nog eens live zien..quote:Op zondag 6 juli 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wanneer staat nightwish in de line-up, is dat vandaag nog
Tanjas single (Tarja Turunen - I Walk Alone) is echt ruk , videoclip is trouwens wel mooiquote:Op zondag 6 juli 2008 23:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier wil die ooit ook nog eens live zien..
Wel jammer dat Tarja d'r niet meer is..maarja, de nieuwe zangeres kan ook wel goed zingenEn zingt beter Engels
Tot morgenquote:Op zondag 6 juli 2008 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tot morgenochtend bij het laatste uurtje van Giel
Kijk uit dat hij niet doorzaktquote:Op zondag 6 juli 2008 23:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tot morgen
* Glacier gaat ook op bed liggen
Ik heb een verjaardag gehad en me bijna verslapen voor het werken (overwerk) vandaagquote:Op maandag 7 juli 2008 01:21 schreef rjvandevelde het volgende:
Hola! Iemand nog iets spannends meegemaakt dit weekend???
Nu a?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:11 schreef Broekie het volgende:
ALARM!
Yeah, al had ik nog wel een paar weken vrij willen hebben natuurlijk.quote:
Waar was je heen (geen zin om in topics terug te zoeken)quote:Op maandag 7 juli 2008 09:16 schreef silverx het volgende:
[..]
Yeah, al had ik nog wel een paar weken vrij willen hebben natuurlijk.
Was iig superrrrr!
Goed om te horenquote:Op maandag 7 juli 2008 09:16 schreef silverx het volgende:
[..]
Yeah, al had ik nog wel een paar weken vrij willen hebben natuurlijk.
Was iig superrrrr!
"Vraag het mij dan niet!"quote:
Dan zullen ze de uitspraak wel daar vandaan hebbenquote:Op maandag 7 juli 2008 09:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Zag op Google dat het Chagall's Bday is.
De uitspraak is van Julia in Notting Hill.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan zullen ze de uitspraak wel daar vandaan hebben
was mij nog niet eens opgevallen op google
maandag 07-07-2008 09:46 Carly Simon You're So Vainquote:Op maandag 7 juli 2008 09:46 schreef on_air het volgende:
Dat is trouwens ook twee keer binnen een maand....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |