Hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:35 schreef Aoristus het volgende:
kun je 'm niet overeind zetten of kantelen, dan is het een kunstwerk.
Gast! Echt sterkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:35 schreef Aoristus het volgende:
kun je 'm niet overeind zetten of kantelen, dan is het een kunstwerk.
Dat gebeurt vaker dan je denkt, altijd lachen hier in de buurt. Dit zat onlangs nog achter m'n ruitenwisser:quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:35 schreef Aoristus het volgende:
kun je 'm niet overeind zetten of kantelen.
Haha vet! Dat is grappig, en inderdaad, dat handschriftquote:Op zondag 6 juli 2008 00:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker dan je denkt, altijd lachen hier in de buurt. Dit zat onlangs nog achter m'n ruitenwisser:
[ afbeelding ]
Het kinderlijke handschrift en dat "De Politie" liet mij roflollen
Maar het moet ook niet leuk zijn voor de automobilisten, we gaan nu de toch al schaarse parkeerplekken bezetten. Ik wil best betalen voor een vergunning, maar laat me dan gewoon op dat pleintje staan waar ik niemand tot last ben.
Ik heb astmatische bronchitis, kom ik dan ook in aanmerking?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
Vraag of iemand je knie aan snot wil slaan en vraag een gehandicaptenparkeerkaart aan.
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker dan je denkt, altijd lachen hier in de buurt. Dit zat onlangs nog achter m'n ruitenwisser:
[ afbeelding ]
Maar het moet ook niet leuk zijn voor de automobilisten, we gaan nu de toch al schaarse parkeerplekken bezetten. Ik wil best betalen voor een vergunning, maar laat me dan gewoon op dat pleintje staan waar ik niemand tot last ben.
erg orgineel! Geweldigquote:Op zondag 6 juli 2008 00:05 schreef Loofus het volgende:
[..]
Haha vet! Dat is grappig, en inderdaad, dat handschrift.
dan mag je blij zijn dat ze met die benzine je niet, voor een milieudelict, op de bon hebben geslingerd...quote:Op zondag 6 juli 2008 00:03 schreef Pek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een oud Hollansche uitdrukking voor "de lul zijn".quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ik de enige die de TT niet snapt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |