Dat is precies het antwoord dat ik wilde horen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:05 schreef peasant het volgende:
bastion
goedquote:
Heel gek is het toch niet als je dit in je hoofd had zitten?quote:
205_Lacoste +2quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
Oh fuck... ik zeg: Spandau Ballet! Dat waren ook van die nichten
Goed hoor, maar weet je z'n voornaam ook nog te noemen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:30 schreef peasant het volgende:
lamborghini
Ferruccio. Het verhaal gaat dat Enzo Ferrari hem had uitgelachen toen hij met voorstellen voor verbetering van zijn Ferrari kwam. Deze ging namelijk dikwijls stuk. Ferruccio moest zich niet bezighouden met sportwagens maar mooi terug naar z'n tractors, aldus Enzo. Later toonde Lamborghini zijn eerste prototype tot grote schrik van Enzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:35 schreef peasant het volgende:
nee, was een gok, ik weet dat er lamborghini tractoren zijn. Onze buurman had er een, vandaar.
Werkelijk de ballen verstand van voetbal, maar doe een gok: Sjaak Zwart. Volgens mij is deze van een latere periode (20 jaarquote:Wie was de eerste topschutter in de Nederlandse prof voetbalcompetitie? Dus in het jaar 56-57
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |