Ik heb even de vraag verbeterd. Als mosterd na de maaltijd. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef PhysicsRules het volgende:
Waar staat deze dit pictogram voor?
[ afbeelding ]
Engeland (Londen).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:48 schreef U het volgende:
Waar worden de zomerspelen van 2012 gehouden?
IK ZAG HET! GE-EDIT NA MIJN POST!!!!!!!!!!quote:
Ik had eerst Engeland staan, toen ik op verzenden drukte realiseerde ik me dat de stad er niet bij stond. Gelijk teruggegaan in de browser. De stad werd overigens ook niet specifiek gevraagd. Dus hopelijk geef je me het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
IK ZAG HET! GE-EDIT NA MIJN POST!!!!!!!!!!
:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik heb even de vraag verbeterd. Als mosterd na de maaltijd. Dat dan weer wel.
sorry, maar Gij Zult Niet Editten. Zie OP.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik had eerst Engeland staan, toen ik op verzenden drukte realiseerde ik me dat de stad er niet bij stond. Gelijk teruggegaan in de browser. De stad werd overigens ook niet specifiek gevraagd. Dus hopelijk geef je me het voordeel van de twijfel.
Ik zie het inderdaad. Evengoed heeft DuTank ook gezien dat ik Engeland al had staan. Er is alleen wat toegevoegd. Het antwoord was in eerste instantie al goed genoeg blijkt achteraf.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef PhysicsRules het volgende:
sorry, maar Gij Zult Niet Editten. Zie OP.
Nee, als je ectomorph bent, moet je uitkijken bij windkracht 5 dat je niet wegwaaitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:10 schreef PhysicsRules het volgende:
klinkt biologisch. Een cel die van vorm kan veranderen zoals een amoebe?
Het is je gegund kerelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:09 schreef DuTank het volgende:
een type lichaamsbouw
Hij is net als alle Brabo's ook ooit uit een ei gekomen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:19 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is deze moerasdraak, te vinden aan de voorkant van het centraal station van Den Bosch, een soort vergelijking met 's-Hertogenbosch?
Ik heb het even opgezocht... maar ten tijde van oorlog heette Den Bosch ook "Moerasdraak". Dacht eigenlijk dat je daar op doelde. De vraag is anders wel héél simpelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:33 schreef DuTank het volgende:
Ja, ik keur het goed. De moerasdraak kon in het moeras leven en Den Bosch rijsde op uit het moeras.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht... maar ten tijde van oorlog heette Den Bosch ook "Moerasdraak". Dacht eigenlijk dat je daar op doelde. De vraag is anders wel héél simpel
Het is overigens "rees" ipv "rijsde".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |