En bedanktquote:
quote:
GVD en ik had me nog wel zo voorgenomen om vandaag niet te rukken!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Om het topic maar even helemaal compleet te maken.
[ afbeelding ]
Kijk dan even in de spiegel en je hebt er geen zin meer in.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
GVD en ik had me nog wel zo voorgenomen om vandaag niet te rukken!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
GVD en ik had me nog wel zo voorgenomen om vandaag niet te rukken!
Goddomme, Paaskonijn, weer red mij avatar een topic!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Om het topic maar even helemaal compleet te maken.
[ afbeelding ]
Neehoor, dat plaatje gebruikte ik al om topics te redden voordat je dat als usericon hadquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goddomme, Paaskonijn, weer red mij avatar een topic!
Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe. Waar heb je die vandaan? Briljant.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
LOOOOOOOOOL die is echt geniaalquote:
het bewijs dat happyslapping helemaal 2007 isquote:
Je riep?quote:
Vertel eens, zijn de modjes 'm weer gesmeerd of is er een andere reden waarom dit topic nog niet gesloten is?quote:
Zeg, die waarschuwing geldt voor ieder topic hoorquote:
Stiekem vinden ze het een goed topic en zijn ze zelf alle plaatjes en gifjes aan het opslaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:02 schreef xalo het volgende:
[..]
Vertel eens, zijn de modjes 'm weer gesmeerd of is er een andere reden waarom dit topic nog niet gesloten is?
quote:
Mogen de plaatjes wel als ze écht inhoudelijk op het topic reageren?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, die waarschuwing geldt voor ieder topic hoor
De vorige keer had ik hem in het verkeerde topic geplaatst.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, die waarschuwing geldt voor ieder topic hoor
Nope, klaar met de plaatjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mogen de plaatjes wel als ze écht inhoudelijk op het topic reageren?
Zoals ik deze nu kan posten:
[ afbeelding ]
Nee fopje, máár als het echt past, mag het dan wel?
Ok, maar wil je deze wel open laten om meer plaatjes te posten enzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |