Je loopt die site's goed te praten, site's waar ze dit als ideaal zien. Dan spoor je nietquote:
hersenactiviteit wordt minder bij ondergewichtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je loopt die site's goed te praten, site's waar ze dit als ideaal zien. Dan spoor je niet
Ik ben fotosoeper van beroep, en ik kan je zeggen dat magere meisjes meestal ronder gemaakt worden. De vermageringstendens is ongeveer voorbij nu. Zeker na de zware kritieken van psychologen, wetenschappers en kledingverkopers.quote:
Het was een serieuze vraag. TS opent een topic over pro-ana maar ik heb geen flauw idee waar het voor staat.quote:
Whehe jij bent dom.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. TS opent een topic over pro-ana maar ik heb geen flauw idee waar het voor staat.
gelul dusquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:56 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik ben fotosoeper van beroep, en ik kan je zeggen dat magere meisjes meestal ronder gemaakt worden. De vermageringstendens is ongeveer voorbij nu. Zeker na de zware kritieken van psychologen, wetenschappers en kledingverkopers.
dat zijn meisjes die heeeeeel graag anorexia willen hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. TS opent een topic over pro-ana maar ik heb geen flauw idee waar het voor staat.
Volgens mij weet TS het zelf niet eens. Het staat voor pro-anorexiaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Laat maar.quote:Je staat op het punt een zogenaamde ‘pro ana’ site te bezoeken. ‘Pro ana’ staat voor ‘pro anorexia nervosa’.
Op deze site discussiėren anorexia-patiėnten over wat hen het meeste bezighoudt, zoals trucs om nog dunner te worden dan ze al zijn.