Je loopt die site's goed te praten, site's waar ze dit als ideaal zien. Dan spoor je nietquote:
hersenactiviteit wordt minder bij ondergewichtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je loopt die site's goed te praten, site's waar ze dit als ideaal zien. Dan spoor je niet
Ik ben fotosoeper van beroep, en ik kan je zeggen dat magere meisjes meestal ronder gemaakt worden. De vermageringstendens is ongeveer voorbij nu. Zeker na de zware kritieken van psychologen, wetenschappers en kledingverkopers.quote:
Het was een serieuze vraag. TS opent een topic over pro-ana maar ik heb geen flauw idee waar het voor staat.quote:
Whehe jij bent dom.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. TS opent een topic over pro-ana maar ik heb geen flauw idee waar het voor staat.
gelul dusquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:56 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik ben fotosoeper van beroep, en ik kan je zeggen dat magere meisjes meestal ronder gemaakt worden. De vermageringstendens is ongeveer voorbij nu. Zeker na de zware kritieken van psychologen, wetenschappers en kledingverkopers.
dat zijn meisjes die heeeeeel graag anorexia willen hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. TS opent een topic over pro-ana maar ik heb geen flauw idee waar het voor staat.
Volgens mij weet TS het zelf niet eens. Het staat voor pro-anorexiaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Laat maar.quote:Je staat op het punt een zogenaamde ‘pro ana’ site te bezoeken. ‘Pro ana’ staat voor ‘pro anorexia nervosa’.
Op deze site discussiėren anorexia-patiėnten over wat hen het meeste bezighoudt, zoals trucs om nog dunner te worden dan ze al zijn.
Website's die oproepen om er alles aan te doen om zo dun mogelijk te worden. Geven tips om het eten te kunnen ontwijken, hoe ze moeten overgeven, welke pillen (laxeer middelen en dergelijke) ze moeten gebruikenquote:
Ze zouden er van over hun nek gaan? Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:45 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Ik heb iemand gezien van 1.73m en 44 kg. Maar zij was zo gestoord dat ze doorsloeg. Ikzelf ben 1.63 en ik weeg 47 kg. Ik ben tevreden en lager dan 45 zal ik nooit gaan. Ik doe niet aan kotsen, smokkelen, pillen en ik ken genoeg ana's die dat ook niet doen. Ik heb bij Dr. Phil vrouwen gezien van 28 kg en dat is gewoon ziek en walgelijk. Ana's zouden er ook van over hun nek gaan.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:02 schreef immortalsean het volgende:
TS ziet er gewoon dik uit in d'r FoBo, dus die sites werken niet...
En gothick/emoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:04 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ach, het kind is 14. Later lacht ze hierom. Hoop ik.
Ja, en dan vallen ze nog meer af en zijn ze er achteraf toch blij meequote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:45 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Phil vrouwen gezien van 28 kg en dat is gewoon ziek en walgelijk. Ana's zouden er ook van over hun nek gaan.
anders lees je gewoon even werk schuwe luie langharige stinkende hippiequote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zouden er van over hun nek gaan? Weet je het zeker?
Want de reacties op deze foto:
[ afbeelding ]
'dit is waar we het voor doen.. hoe mooi'
'Dit is nou echt perfectie'
'IK WIL HET OOK
ik moet ook zo zijn!
't is gewoon niet eerlijk! ik kan het gewoon niet meer!
Help me alsjeblieft:('
Spreken jouw punt hier een beetje tegen vind je niet?
Tuurlijk weet ik dat. Weet jij wat pro-mia, bea, thinspo, hw/lw/cw betekent?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:01 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Volgens mij weet TS het zelf niet eens. Het staat voor pro-anorexia
Is dat relevante kennis voor het lijden van een normaal leven?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:10 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat. Weet jij wat pro-mia, bea, thinspo, hw/lw/cw betekent?
Ik zie die foto niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |