abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:48:38 #126
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_60140865
Ik pleit voor een kookverbod in de horeca!

Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gekook!
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:50:08 #127
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_60140900
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:47 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Kinderen is op zich geen probleem, maar ze motten niet gaan lopen zeiken enzo. En mensen die te hard praten...ik zou eerder willen pleiten voor mensen die te hard lachen, echt zwaar irritant. Maar goed, daar is nog mee te leven. Roken daarintegen is een hele verbetering.

Overigen heb ik een vriend van me gevraagd of roken dorstig maakt, maar bij hem is het juist dat bij elke borrel er zowat een peuk wordt opgestoken, dus de drank promoot het roken in zijn geval. Haal je het rookelement weg in deze formule dan wordt er gewoon veel minder gerookt, want bijv in een stampvol cafe ga je niet effe bij elk biertje naar buiten voor een paffie en dan die hele meute weer door terug.

Nu ik er zo over nadenk....zou wel een heel leuk gezicht zijn...een cafe vol met mensen en om de zoveel tijd is het hele cafe eventjes leeg want iedereen moet buiten roken en dan weer naar binnen.
Nog niet op stap geweest sinds het rookverbod zeker?

Wat jij beschrijft is ongeveer de huidige situatie.
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:51:29 #128
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60140935
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:47 schreef hassanjassan het volgende:
Overigen heb ik een vriend van me gevraagd of roken dorstig maakt, maar bij hem is het juist dat bij elke borrel er zowat een peuk wordt opgestoken, dus de drank promoot het roken in zijn geval. Haal je het rookelement weg in deze formule dan wordt er gewoon veel minder gerookt,
Dat laatste zal wel gedronken moeten zijn zeker?

Wederom een nutteloze aanname. De niet-rokers in het gezelschap zullen waarschijnlijk net zo veel roken. Toen ik stopte met roken, ging ik juist meer drinken. Het is geen wiskunde hoor, even uitrekenen hoe veel iemand rookt als je het 'rookelement uit de formule' haalt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60141119
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:48 schreef Beauregard het volgende:
Ik pleit voor een kookverbod in de horeca!

Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gekook!
Zullen we dan maar de hele horeca opdoeken, dan heb je ook geen last meer van rokers, kinderen, hard pratende/lachende mensen, te hoge prijzen, onbeschoft personeel, etc....

gewoon thuis zitten op de bank met je magnetronmaaltijd voor de tv met je peuken in handbereik.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:02:33 #130
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_60141197
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:12 schreef Amigo het volgende:

[..]

Zuur is dat hè?
Zat vrijdag lekker uit te eten en er was een gast die na elke gang langs mijn tafeltje kwam wandelen (op weg naar buiten) voor zijn nicotine-shot.
Zag er heel treurig uit, maar heb toch geen medelijden.
Een beetje wel ja .

Dat doe ik dus niet, tussendoor naar buiten gaan om te roken. Ik rookte toch al zelden tussen de gangen door dus dat is het probleem niet .
Maar die ene, afsluitende sigaret, die voor het ultieme verzadigde gevoel zorgt na het eten... ik zou liegen als ik zei dat ik dat niet mis.
Maar ja, ik zal er heus wel eens aan wennen... ooit
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:18:18 #131
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_60142900
Ach, rokers hoeven niet ook nog eens letterlijk in de kou te staan, waarom maken ze geen aparte ruimte, waar ze even relaxed hun "behoefte" (roken dus...) kunnen doen...
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:20:07 #132
21258 Amigo
Gewoon aanwezig...
pi_60142943
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:18 schreef Sowflow het volgende:
Ach, rokers hoeven niet ook nog eens letterlijk in de kou te staan, waarom maken ze geen aparte ruimte, waar ze even relaxed hun "behoefte" (roken dus...) kunnen doen...
Als er een aparte ruimte is, dan moet deze goed afgezogen worden etc. en dat kost voor de gemiddelde ondernemer gewoon te veel. Buiten in de kou is gratis
.:: Amigo.log::.
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:30:51 #133
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_60144692
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:20 schreef Amigo het volgende:

[..]

Als er een aparte ruimte is, dan moet deze goed afgezogen worden etc. en dat kost voor de gemiddelde ondernemer gewoon te veel. Buiten in de kou is gratis
Nog even en deze ras raakt ook uitgestorven.
De eerste actie moet nog komen:

"Save the smoker! Please donate!"

*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')