Nog niet op stap geweest sinds het rookverbod zeker?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:47 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Kinderen is op zich geen probleem, maar ze motten niet gaan lopen zeiken enzo. En mensen die te hard praten...ik zou eerder willen pleiten voor mensen die te hard lachen, echt zwaar irritant. Maar goed, daar is nog mee te leven. Roken daarintegen is een hele verbetering.
Overigen heb ik een vriend van me gevraagd of roken dorstig maakt, maar bij hem is het juist dat bij elke borrel er zowat een peuk wordt opgestoken, dus de drank promoot het roken in zijn geval. Haal je het rookelement weg in deze formule dan wordt er gewoon veel minder gerookt, want bijv in een stampvol cafe ga je niet effe bij elk biertje naar buiten voor een paffie en dan die hele meute weer door terug.
Nu ik er zo over nadenk....zou wel een heel leuk gezicht zijn...een cafe vol met mensen en om de zoveel tijd is het hele cafe eventjes leeg want iedereen moet buiten roken en dan weer naar binnen.
Dat laatste zal wel gedronken moeten zijn zeker?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:47 schreef hassanjassan het volgende:
Overigen heb ik een vriend van me gevraagd of roken dorstig maakt, maar bij hem is het juist dat bij elke borrel er zowat een peuk wordt opgestoken, dus de drank promoot het roken in zijn geval. Haal je het rookelement weg in deze formule dan wordt er gewoon veel minder gerookt,
Zullen we dan maar de hele horeca opdoeken, dan heb je ook geen last meer van rokers, kinderen, hard pratende/lachende mensen, te hoge prijzen, onbeschoft personeel, etc....quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:48 schreef Beauregard het volgende:
Ik pleit voor een kookverbod in de horeca!
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gekook!
Een beetje wel jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:12 schreef Amigo het volgende:
[..]
Zuur is dat hè?![]()
Zat vrijdag lekker uit te eten en er was een gast die na elke gang langs mijn tafeltje kwam wandelen (op weg naar buiten) voor zijn nicotine-shot.
Zag er heel treurig uit, maar heb toch geen medelijden.
Als er een aparte ruimte is, dan moet deze goed afgezogen worden etc. en dat kost voor de gemiddelde ondernemer gewoon te veel. Buiten in de kou is gratisquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:18 schreef Sowflow het volgende:
Ach, rokers hoeven niet ook nog eens letterlijk in de kou te staan, waarom maken ze geen aparte ruimte, waar ze even relaxed hun "behoefte" (roken dus...) kunnen doen...
Nog even en deze ras raakt ook uitgestorven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:20 schreef Amigo het volgende:
[..]
Als er een aparte ruimte is, dan moet deze goed afgezogen worden etc. en dat kost voor de gemiddelde ondernemer gewoon te veel. Buiten in de kou is gratis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |