Nou: Fire away dan!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:40 schreef kawotski het volgende:
that all you've got.. man je moet steno kunnen om alles bij te houden
ik kan geen steno, en als ik het al op kan brengen om over te schakelen van de VRT naar NOS dan springen me spontaan de tranen in de ogen als ik dat commentaar moet aanhoren.. ik bedoel je ziet wat er gebeurt en je hoort de verslaggeving.. heb ik altijd het idee dat ze een compleet andere wedstrijd aan het verslaan zijn..quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:50 schreef plurkie het volgende:
andere misser was toen maarten (of was ut nouw herbert) die slomotion beelden van valverde wou gaan tellen op tijdsverschil
Dat is de humor van Maarten. Als je het door hebt is wel leuk. Zeker als je aan de reactie van Herbert hoort dat Herbert het soms niet begrijpt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
![]()
En hij beweerde ook nog dat hij dat goed kon !
Ach ik neem het ze ook niet te veel kwalijk, maar die missers zijn wel vervelend.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:57 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is de humor van Maarten. Als je het door hebt is wel leuk. Zeker als je aan de reactie van Herbert hoort dat Herbert het soms niet begrijpt.
En Maarten maakt geen fouten natuurlijk
Je hebt wel gelijk hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ach ik neem het ze ook niet te veel kwalijk, maar die missers zijn wel vervelend.
Als iets duidelijk in beeld is en ze vertellen keihard iets anders... dan krijg ik het idee dat ik het beter kan...
Maar goed. Missers mogen de hele tour nog gepost worden!
Dat is juist geniaalquote:Op maandag 7 juli 2008 15:40 schreef Mr_DG het volgende:
Geen misser, maar zondag zag je op een begeven moment een stuk bos, hoor je Herbert opeens; 'misschien zit er wel een druide in de boom' en daarna zei die helemaal niks meer. Sloeg echt nergens op.
Dat is logisch. Dat hij erbij ligt is een natuurwet. En die herhalen ze gewoon niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:44 schreef KingOfPop het volgende:
Het was niet zozeer een misser, maar toch.. Bij de valpartij met popovich, zag je duidelijk dat Frank Schleck er ook naast lag, maar dat zeiden/zagen ze weer eens niet..
In de finale zei hij dat ook tig keer fout inderdaad. En ook op een begevend moment dat Valverde niet in de 1e groep zat, hij reed alleen de rotonde aan de andere kant langs waardoor hij wat eerder was dan het Quick Step treintje en voorop kwam te zittenquote:
Je bent me voor... Typisch zo'n geval vanquote:Op maandag 7 juli 2008 17:59 schreef XVII het volgende:
[..]
In de finale zei hij dat ook tig keer fout inderdaad. En ook op een begevend moment dat Valverde niet in de 1e groep zat, hij reed alleen de rotonde aan de andere kant langs waardoor hij wat eerder was dan het Quick Step treintje en voorop kwam te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Had Menchov dat ook maar gedaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:02 schreef Zelva het volgende:
50 kilometer voor de streep:
"Ik zie daar Cancellara vooraan rijden."
"Die zit alvast klaar."
Die was geweldig iddquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:11 schreef UtrechtSlim het volgende:
Maarten: "Kreuziger is een beetje de Thomas Dekker van Slovenië."
Herbert: ....
Maarten: "Van Tsjechoslowakije moet ik natuurlijk zeggen."
Herbert: "Van Tsjechië moet je tegenwoordig zelfs zeggen."
Maarten: "In Slovenië hebben ze ook een heleboel toppers."
Hoezo OOK een heleboel toppers? In Tsjechië hebben ze alleen Kreuziger.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:11 schreef UtrechtSlim het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:11 schreef UtrechtSlim het volgende:
In Tsjechie hebben ze ook Rabon die kampioen tijdrijden van zijn land isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoezo OOK een heleboel toppers? In Tsjechië hebben ze alleen Kreuziger.
ze hadden een van de grootste sprinters van de jaren 90 ook. Jan Svoradaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:29 schreef DutchSL het volgende:
En de werelduurrecordhouder Sosenka en een zooitje goede veldrijders.
Herbert maakt hier een klassieke fout door grappiger te willen zijn dan de komiek.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:40 schreef EvertTenNapel het volgende:
Ducrot niks, Herbert zei ongeveer dit volgens zijn wikiquote:
"Ik vind in mijn bijsluiter bij dit chateau een sage over een man, die heet Jean Muldèr. Die zit hier opgesloten in een kelder, maar af en toe schijnt hij er nog uit te komen ,verkleed als blauwe leeuw."
*proest*quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:27 schreef UtrechtSlim het volgende:
Stukje van Muldèr was hilarisch!
http://www.vk.tv/video/10(...)alt-met-de-tour.html
Wat zeiden H&M erover?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:40 schreef EvertTenNapel het volgende:
Ducrot niks, Herbert zei ongeveer dit volgens zijn wikiquote:
"Ik vind in mijn bijsluiter bij dit chateau een sage over een man, die heet Jean Muldèr. Die zit hier opgesloten in een kelder, maar af en toe schijnt hij er nog uit te komen ,verkleed als blauwe leeuw."
In hun voordeel: daarover was op Sporza ook wat verwarring.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:54 schreef Ericr het volgende:
Ze waren er van overtuigd dat Schumacher dezelfde tijd zou krijgen als de eerste groep, ze vergaten even dat een valpartij in de laatste 3 kilometer van een aankomst bergop gewoon tijdverlies oplevert.
Toch was die opmerking op dat moment niet heel slechtquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:54 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Herbert maakt hier een klassieke fout door grappiger te willen zijn dan de komiek.
Zie hiervoor de artikelen 6-20, 6-21 en met name 6-22 in het reglement.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In hun voordeel: daarover was op Sporza ook wat verwarring.
Terwijl het reglement daar toch volledig helder in is.
Bedankt voor plaatsen. Had hem nog niet gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:27 schreef UtrechtSlim het volgende:
Stukje van Muldèr was hilarisch!
http://www.vk.tv/video/10(...)alt-met-de-tour.html
Wat zeiden H&M erover?
Hij verbeterde zich later wel, "die in de baskische ploeg rijdt" zei hij later juist expliciet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:27 schreef DutchSL het volgende:
"De Bask Samuel Sanchez"
Samu komt uit Asturië !
Ja dat hoorde hier wel thuis dacht ik. Bovendien te lui om het volledig uit te schrijvenquote:
Dat is zoiets als klapschaatsen, het helpt elke renner sneller te worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:17 schreef kraakvandaal het volgende:
Hoe zit dat met de klapkuiten? Eerst hebben de sprinters die dingen en daarna de klimmers?
Ja hoor je de naam Tom Boonen om de minuutquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:50 schreef gimme.shelter het volgende:
Die mensen spreken echt alle namen van de Italiaanse wielrenners fout uit!! Kijk naar de Belg, veel beter!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on, dat was Simson.
heitieh
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:45 schreef EvertTenNapel het volgende:
Het peloton was nog een man of 40 groot net, en Ducrot :
"kijk eens aan wat groot nog, zeker 80 man"
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
En cunego: Zijn haren eraf als Samson
Simson, Samson dat maakt geen hol uit. Katholieken leren Samson, de rest zal wel Simson leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on, dat was Simson.
Nee inderdaad! En sinds wanneer is een Ricco eigenlijk een cobra en wie rijdt nu de tour in een mandje?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:08 schreef Perico het volgende:
Herbert zei vanmiddag:
"Er moet in het peloton toch wel iemand zitten met een fluitje die de cobra Ricco uit zijn mand doet ontsnappen".
Slangen zijn doof, Herbie, cobra's wiegen dan wel als ze tegenover zo'n halfgare slangenbezweerder zitten, maar dat is omdat ze reageren op het gewieg van de fluit... niet op de klanken.
Nou, Herbie wil ons doen geloven dat McEwen, Hushovd en Zabel altijd in een bus de bergen omhoog rijden en dat McEwen een heel goede chauffeur is. Nu zeggen ze ook weer dat Evans goed kan sturen (maar die zit dan weer niet in die bus), en dat Ricco-de-brilslang met een motortje naarboven rijdt...quote:Op zondag 13 juli 2008 18:00 schreef peksin het volgende:
[..]
Nee inderdaad! En sinds wanneer is een Ricco eigenlijk een cobra en wie rijdt nu de tour in een mandje?
Ik had vanmiddageindelijk de kans eens NL-tv te kijken bij mijn schoonouders (canal+)quote:Op zondag 13 juli 2008 19:24 schreef Loohcs het volgende:
Ook geen echte misser, maar ze bleven zich maar afvragen waarom Euskaltel voorop reed.
Idd.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:44 schreef Perico het volgende:
Herbie verslijt ze al jaren voor dom (en checkt niet iedere morgen de onderkant van zijn auto), maar zij DOEN tenminste wat.... echt, als je het aan Mentsjov of Evans moet overlaten.. dan had Lang met 14 minuten voorsprong gewonnen.
Ik luister nooit meer naar die twee, maar ik kan het me van een paar jaar geleden inderdaad ook herinneren dat ze die basken als "dom" bestempelen.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:44 schreef Perico het volgende:
Ik heb de live stream commentaren van Marca en AS erop na geslagen, Spaanse sportkranten...
En Euskaltel wilde graag de etappe winnen en zijn ook niet kansloos met Sanchez in het algemeen klassement.
Herbie verslijt ze al jaren voor dom (en checkt niet iedere morgen de onderkant van zijn auto), maar zij DOEN tenminste wat.... echt, als je het aan Mentsjov of Evans moet overlaten.. dan had Lang met 14 minuten voorsprong gewonnen.
Gedwongen luister ik naar Radio 1 (NOS) wanneer mogelijk. Maar ik vind de meeste commentatoren oersaai.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Persoonlijk luister ik liever naar de NOS dan naar Sporza.![]()
Wat zal mij het boeien dat ze soms de namen niet goed zien, dat gebeurd op Sporza ook, zelfde met dat ophemelen van Boonen en Devolder, bah.
Ik moet het dit jaar ook bekennen, ik schakel niet meer om naar Sporza, enkel om niets te missen wat Bassie en Adriaan er nu weer van bakken... maar ook omdat Wuyts op den duur ook gaat vervelen... veel te veel van, "hij werd 23e in het Criterium International en 9de in de Tour de l'Aude, voorwaar geen krabbelaar he?".quote:Op zondag 13 juli 2008 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Persoonlijk luister ik liever naar de NOS dan naar Sporza.![]()
heb je echt zo'n laag iq dat je geen normale zin kan opbouwen of moet je hiervoor moeite doen om het zo onleesbaar te krijgen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:03 schreef plurkie het volgende:
ik vind die 2 aan de ene kant saai maar aan de andere kant is het gwn lache en na een paarj aar tour en klassiekers ensow kijken begin je hun gelul ook wel een beetje te snappen, ook al slaat het nog steeds nergens op...x-D Was wel weer grappig dat boogie een keertje mee deed met commentaar...:)
waar ik trouwens bij die 2 niet tegen kan als je bijv. mentjsov ziet rijden en hun dus niet en dat ze dur over door blijven zeiken en zow...-_-'
Rik de Saedeleerquote:Op zondag 13 juli 2008 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
Gedwongen luister ik naar Radio 1 (NOS) wanneer mogelijk. Maar ik vind de meeste commentatoren oersaai.
Der is niemand meer die goed commentaar kan combineren met sappige humor. Originele uitspraken hebben ze allemaal van iemand anders en worden dan ook tot in den treure herhaald (lijkt de NL-tv wel) Zelf zijn ze niet instaat tot origilneel commentaar.
Dat klopt ook wel, dat teveel aan benoemen van bepaalde prestaties van renners en dergelijke, maar ik vind het wel een stuk leuker dan Herbert en Maarten.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:32 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik moet het dit jaar ook bekennen, ik schakel niet meer om naar Sporza, enkel om niets te missen wat Bassie en Adriaan er nu weer van bakken... maar ook omdat Wuyts op den duur ook gaat vervelen... veel te veel van, "hij werd 23e in het Criterium International en 9de in de Tour de l'Aude, voorwaar geen krabbelaar he?".
Ook kun je wat je op tv ziet (het eeuwige afwachten van de klassementsrenners uur na uur) ook wel af zonder inside information.
Ja, heerlijk.... dan hoorde je vroeger alleen het herhaaldelijk falen van de aansteker van Jean Nelissen, en het openen van een blikje van Mart Smeets... en zei men helemaal niets een paar minuten ofzo... maar daar schijnt men nerveus van te worden, ze horen zichzelf zo graag hardop denken.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef Gitanki het volgende:
Het beste zou zijn dat commentatoren af en toe een tijdje niets zeggen, want vaak lijkt het alsof ze per woord betaald worden
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:35 schreef Wombcat het volgende:
Dat ze beweren dat Menchov weer iets terrein wint. Hij staat nog evenver achter Evans.
Idd en dan om die verbazing uit herbert zijn stem te horen ik lag altijd dubbelquote:Op maandag 14 juli 2008 22:50 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ik denk dat Herbert die oprechte verbaasdheid nooit echt kwijtraakt. Je kan hem nog 3.647.895.007.651 koersen laten zien en hij komt niet veel verder dan het niveau waarop hij nu zit. Leert niet. Ik vind het bijna jammer dat Iban Mayo niet meer meerijdt. Vooraf staat hij net als 99 anderen op het lijstje favorieten van Herbert. Rijdt de hele eerste week als een natte wind en moet dan op de eerste de beste serieuze klim van de tweede serieuze bergrit als eerste lossen, net als de dag daarvoor.
Herbert: "Gohhhhhhh, Mayo...."
Dat was echt even lachen ja! Ik vind deze twee juist lekker onderhoudend en het luistert fijn weg met als enige puntje van kritiek dat ze wel vaker even stil mogen zijn. Hun humor is echter wel heel grappig, zeker als je al wat jaartjes naar ze luistert. Ik kan echt om ze lachen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:41 schreef Fides het volgende:
"België is in rouw. Kijk die Belgische vlag wapperen, of is het de Duitse? Ja, het is de Duitse, maar... zelfde kleuren."
Was ook een heerlijke fout van Ducrot.
Zeer juist!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:50 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ik denk dat Herbert die oprechte verbaasdheid nooit echt kwijtraakt. Je kan hem nog 3.647.895.007.651 koersen laten zien en hij komt niet veel verder dan het niveau waarop hij nu zit.
Volgens mij bén jij gewoon Herbert, dat kan niet missen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:24 schreef Perico het volgende:
HERBERT: "Kijk toch es, kijk toch es, <RENNER X> moet er nu al af! Die had ik toch echt hoger ingeschat. Hij werd toch 11e in de Koninginnerit van de Ronde van de Mijnvalleien en dan moet je toch kunnen klimmen. Tsjongejonge, waar gaat dit eindigen?!"
MAARTEN: "En dat is tochzelfde dezelfde renner die de anderen pijn deed in de Grote Scheldeprijs. Maar zo zie je maar weer, dit is het nieuwe wielrennen, je kunt niet meer en in het voorjaar en de tour goed zijn.
HERBERT: "Ik vind het nu al een sensationele etappe! Maar nu we achterin hebben gekeken heb ik wel niet meer kunnen zien of Mentsjov nog goed van voren zit. Maarten, waar zit Mentjsov, heb je Mentjsjov gezien? Misschien moet ik Erik Dekker even bellen, om te horen waar Mentjsov zit. Zijn rugnummer wapperde weer, ik denk dat hij gevallen is!"
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:24 schreef Perico het volgende:
[..]
Zeer juist!!!
HERBERT: "Kijk toch es, kijk toch es, <RENNER X> moet er nu al af! Die had ik toch echt hoger ingeschat. Hij werd toch 11e in de Koninginnerit van de Ronde van de Mijnvalleien en dan moet je toch kunnen klimmen. Tsjongejonge, waar gaat dit eindigen?!"
MAARTEN: "En dat is tochzelfde dezelfde renner die de anderen pijn deed in de Grote Scheldeprijs. Maar zo zie je maar weer, dit is het nieuwe wielrennen, je kunt niet meer en in het voorjaar en de tour goed zijn.
HERBERT: "Ik vind het nu al een sensationele etappe! Maar nu we achterin hebben gekeken heb ik wel niet meer kunnen zien of Mentsjov nog goed van voren zit. Maarten, waar zit Mentjsov, heb je Mentjsjov gezien? Misschien moet ik Erik Dekker even bellen, om te horen waar Mentjsov zit. Zijn rugnummer wapperde weer, ik denk dat hij gevallen is!"
Precies, ik kan me nog een etappe-begin herinneren, waarin verschillende kopgroepjes waren, die even door hem voorgesteld werden:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:48 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
Ik mis Mart Smeets !!!! Ik wil actie en sensatie bij het commentaar, deze twee zijn zulke droge eikels dat er gewoon stof uit de tv komt gevallen.
Inderdaad Simon de Montfort is gewoon een bitchquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:19 schreef Perico het volgende:
Nu begint Herbert me toch wel weer op mijn zenuwen te werken. Het maakt me niet uit dat hij boos tegen Maarten op weg naar Hautacam roept: "JIJ ZEGT OOK IEDERE KEER WAT ANDERS", maar de protestant Herbie is 8 eeuwen na dato nog danig onthutst wat men in Zuid-Frankrijk allemaal tegen de Ketters heeft aangericht.
En de katholiek Ducrot naast hem, moet het daarom nog steeds ontgelden. Vandaag in Foix kende de klaagzang geen einde:
"Weet je wat die Simon de Montfort allemaal met die Katharen heeft aangericht? Hij heeft ze gefolterd, en gemarteld, daar in die ronde toren Maarten, DAAAR! En daarna met kokende olie overgoten en levend verbrand. En hierin werd hij gesteund door Paus Innocentius. Weet je wat Innocentius betekend, Maarten?"
MAARTEN: "Ja, duh, de onschuldige".
HERBIE: "Juist, maar zo onschuldig was die niet. Levend verbrand, zeg ik je. Hij was zo gemeen, deze Simon de Montfort".
Het woord "gemeen" deed het hem voor mij. Net zoals die "gemene" overbuurman in Drenthe die de kleine Herbie vroeger wel eens een pak slaag gaf -- voor de lol!
hahahaha ja! dat was idd hilarisch! Niet 1 kat, nee, 11 katten! Jaja, 11 katten die vechten met een muis die nog niet dood is (zo was het, alsof je met een dode muis kan vechtenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:40 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik hoorde ze vanmiddag elkaar complimenteren met de navolgende briljante metafoor:
Het zijn elf katten die een muis proberen te vangen die nog niet dood is.
Eén van die punten waarop ik het compleet afleg...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:46 schreef Waaghals het volgende:
Bij Herbert kan nooit eens iets normaal of gewoon zijn, nee alles is indrukwekkend, imponerend of sensationeel. zoals vandaag dat sprintje van Hushovd om de 13e plek ofzo imponerend was.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:10 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
![]()
Dat weet ik nog idd! Zat ik een collega aan te kijken en we hadden allebei zo'n blik van "nounounou, hoe hij hier drie punten inloopt op Freire is echt machtig imponerend..."
Als je er maar op tijd genoeg mee begint wel, opvallende schommelingen in waarden zijn dan de indicatie. Als iemand constant hoge waardes heeft, dan is de kans reeël dat het natuurlijk is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:57 schreef Loohcs het volgende:
Mensen die dan echt van nature een hogere waarden hebben kunnen dan niet meer onderscheiden worden van mensen met een kunstmatige hoge waarde.
Dan moet je dus af van bewijslast en gaan schorsen/preventief uit koers nemen op schommelingen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:02 schreef Loohcs het volgende:
Hematocriet is slechts een indicatie. En als synthetisch dan niet meer bestaat en alles lichaamseigen is, wordt echt bewijzen toch wel lastig lijkt mij.
"Onee, dan is 't ook nog Furster die gevallen is..."quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:45 schreef Chiappucci het volgende:
Ja en Krauss en Haussler constant omdraaien :/
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:34 schreef Zelva het volgende:
Als je zo'n rotonde de verkeerde kant opneemt, rij je zo 500 meter extra.
Zag ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja
En daarop: "er komt zometeen nog zo'n rotonde dus dat wordt opletten dat je de goede kant pakt".
Wat volgt: een rotonde die ze aan 1 kant dicht hebben gemaakt dus je kunt alleen maar over 1 kant eroverheen
Jawel hoor want de Jongh sloot Freire in.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:02 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vond vooral hun geruk op Freire mateloos irritant. Alsof het een Nederlander is![]()
Steven de Jongh is vijfde geworden.... hadden ze helemaal geen oog voor.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:02 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vond vooral hun geruk op Freire mateloos irritant. Alsof het een Nederlander protestant isen geen katholiek
Uhmm ik was heel voorbarig, omdat je in de topics over de Belgische politiek nog wel es scherp van leer trekt tegen de Latijnse cultuurinslag en de katholieken, dacht ik (met een vette knipoog overigens) dat het misschien hiermee te maken had.quote:
quote:[b]Op zaterdag 19 juli 2008 19:49
Morgen krijgen we weer zes uur lang "WAAAAR ZIT MENCHOV? Ik heb Menchov niet gezien!!!"
en wat is er mis met breuk?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:09 schreef Rosbief het volgende:
Wat boeit het nou of het een Nederlander is.![]()
Freire is een gewoon een toffe peer, in tegenstelling tot kutrus Menchov![]()
En ohja, Erik Breukink
Hij zegt heel vaak van dat soort dingen: "Quick-step rijdt met alle tien man op kop, terwijl ze maar met negen gestart zijn.."quote:Op zondag 20 juli 2008 12:08 schreef XVII het volgende:
Owja en nog ene van gisteren. Maarten zo van er zitten nog 100 man in het peloton en er rijden dus zo'n 80 man op achterstand, Maarten weet waarschijnlijk niet dat er nog maar 150 ofzo in koers zijn
Da's wel erg. Is 'm zeker nog niet opgevallen dat Valverde met gele helm en fiets koerst.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:13 schreef wdn het volgende:
Hij noemde net Guiterrez Valverde en durfde zelfs te twijfelen aan de naam onderin beeld
Jaquote:Op zondag 20 juli 2008 13:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel erg. Is 'm zeker nog niet opgevallen dat Valverde met gele helm en fiets koerst.
Vond dat wel meevallen. Ducrot vond dat gewoon mooi, en dat is het ook.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja![]()
Hoop gelul over 'anarchy' en 'wat mooi' met al die aanvallen zo in het begin.
Krijgt Ducrot de vraag"gebeurde dat bij jullie vroeger dan nooit?".
Zegtie "Jawel hoor en ik heb er ook aan meegedaan".
Wtf. Begin er dan niet zo over alsof het een 11de wereldwonder is wat er gebeurd
Ja! Dat hoorde ik ook!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:25 schreef XVII het volgende:
Boven in beeld stond dat het nog 6,9 km oid was en Maarten wist even niet meer of dit voor de kopgroep of voor de gele trui was, wat een knuppel
Hij is wel eerlijk om te zeggen dat hij het ff niet meer weet.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:25 schreef XVII het volgende:
Boven in beeld stond dat het nog 6,9 km oid was en Maarten wist even niet meer of dit voor de kopgroep of voor de gele trui was, wat een knuppel
Nou ook als hij het niet zegt heeft iedereen door dat hij er weer eens finaal naast zit. Dus dat maakt ook weinig uit.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:32 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is wel eerlijk om te zeggen dat hij het ff niet meer weet.
Namen goed uitspreken is bij de NOS niet verplicht, geheel in de traditie van die ouwe dwaas van een Theo Reitsma..quote:Op zondag 20 juli 2008 21:33 schreef gimme.shelter het volgende:
En vandaag was het in Ligurie ook weer erg mooi! Terwijl we toch in Piemonte zaten!!
Wat een sukkels!! En hoe ze Cunego uitspreken.....
Kan nog best de juiste uitspraak zijn van deze namen in het Portugees. Deco spreek je in het Portugees uit als Dejkoe.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:58 schreef EvertTenNapel het volgende:
Was het niet ene Evert ten Napel die tijdens het WK1998 opeens begon over RonaldOE, BebetOE, Tore Andre FlOE enz.?
Oh maar zelfs de cameraman mistte het. Menchov was al bijna uit het zicht van de camera.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:36 schreef Joooo-pi het volgende:
M: "Menchov is er vandoor"
H: "Goed gezien, Maarten!"
Het was bijna een misser, maar Herbert was blij dat het nog op tijd gezien werd
Op eurosport was het zelfs buiten beeld.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh maar zelfs de cameraman mistte het. Menchov was al bijna uit het zicht van de camera.
Dat was Frank Snoeks die wel had geïnformeerd hoe de betreffende namen in de landstong van de spelers zelf uit te spreken. Hij moest er mee stoppen. Het regende klachten, met name omdat de kijkers de Portugese uitspraak van de namen van de Braziliaanse voetballers slecht trokken. Dat verklaart meteen ook de populariteit van dyslectische commentatoren als Theo Reitsma en Herbert Dijkstra. Het Nederlands kijkerspubliek hecht er kennelijk aanzienlijke waarde aan dat de namen van de sporters verkeerd worden uitgesproken.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:58 schreef EvertTenNapel het volgende:
Was het niet ene Evert ten Napel die tijdens het WK1998 opeens begon over RonaldOE, BebetOE, Tore Andre FlOE enz.?
"Sanchez die prima kan dalen" ook een keer of 4 gehoordquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:46 schreef XVII het volgende:
Vandaag viel het opzich wel mee met domme uitspraken, alleen wederom enorm veel namen fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |