Ben je ook zo slecht met mikken bij het pissen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:34 schreef Roi het volgende:
Irritant is dat, wil je iets in te schenken uit een nieuw/vol pak.Je kantelt het pak en plotseling schiet er chocomel OVER je glas heen!
Irritant is dat zeg!
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Ja maar dat maakt niet uit want ik gebruik altijd netjes een WC-papiertje om het op te ruimen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je ook zo slecht met mikken bij het pissen?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:39 schreef Syb-rund. het volgende:
gewoon rustig kantelen van het pak, geduld is de key
Je hebt gewoon de motoriek van een gehandicapte olifant.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:41 schreef Roi het volgende:
[..]
dat is het, maar ik wil die chocomel (
) gelijk drinken altijd!
Dat dus, een beetje logisch nadenken is toch niet zo moeilijk!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:53 schreef Metalfrost het volgende:
Gewoon een gaatje aan de bovenkant van het pak maken zodat er minder druk op het pak zit als je de zooi die je eruit wil krijgen, er uit schenkt. Met een mes ofzo
Opgelost, slotje.
whahaha BAN!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:34 schreef Roi het volgende:
Irritant is dat, wil je iets in te schenken uit een nieuw/vol pak.Je kantelt het pak en plotseling schiet er chocomel OVER je glas heen!
Irritant is dat zeg!
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Chocomel is geen koffie.quote:
TIP: Drink uit het pak.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:41 schreef Roi het volgende:
[..]
dat is het, maar ik wil die chocomel (
) gelijk drinken altijd!
Het lijkt net koffie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |