Geer houdt wel van mietjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:22 schreef Scoobysnacks het volgende:
Vind je het erg als ik even oversla? K dan.
dus datquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:22 schreef Fha het volgende:
Ik was even bang dat TS het er mee eens was.
Ik hoopte al op een mooi bashtopicquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:22 schreef Fha het volgende:
Ik was even bang dat TS het er mee eens was.
Degene die mij Gerard Joling als rickroll verpakt, is niet jarig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:35 schreef honda1990 het volgende:
Ik voorspel een nieuwe rickroll voor Nederland
Tenks voor je support mênquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Degene die mij Gerard Joling als rickroll verpakt, is niet jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kans is inderdaad erg klein dat degene die jou GerJolled op die dag jarig is ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Degene die mij Gerard Joling als rickroll verpakt, is niet jarig.
Ssshhhhht, bijna alle FOK!lamers waren Rick alweer vergetenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:35 schreef honda1990 het volgende:
Ik voorspel een nieuwe rickroll voor Nederland
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:05 schreef Loofus het volgende:
Bah, inderdaad een afschuwelijke gast zo.gayniaal bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Zanger Bob?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:58 schreef Mip1988 het volgende:
liep ik nietsvermoedend te winkelen afgelopen zaterdag in Leiden..
verzameld zich ineens een menigte bij de FRS..
3 keer raden wie daar een mini optreden stond te geven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |