abonnement Unibet Coolblue
pi_63379355
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:27 schreef Emimich het volgende:
Ajax-fan?
  donderdag 20 november 2008 @ 17:39:32 #127
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63379379
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Valt ook wel mee denk ik. 1 op de 15 mensen is homo (zoiets toch?), denk niet dat er elke thuiswedstrijd 1.000 homo's in Breda zitten (om maar even een club met 15.000 plekken te noemen)
(Nu ik erover nadenk is de enige homo die ik goed ken supporter van NAC toevallig )

Ook hier op VBL hebben we eigenlijk maar één homo toch? En iets meer dan 15 users wel.
Neuh, dat zijn er ook wel meer. Maar ik hoef niet bij iedere post die ik plaats te zeggen dat ik homo ben toch?

Ik zal het bij deze wel doen trouwens. Ow, en ik heb ook nog op voetbal gezeten, jaar of 8.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_63379484
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:39 schreef Tomasso het volgende:
Neuh, dat zijn er ook wel meer. Maar ik hoef niet bij iedere post die ik plaats te zeggen dat ik homo ben toch?

Ik zal het bij deze wel doen trouwens. Ow, en ik heb ook nog op voetbal gezeten, jaar of 8.
*checkt fobo.

Vooroordelen bevestigende post wat betreft je voorkeur qua club.
  donderdag 20 november 2008 @ 17:55:12 #129
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63379719
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:45 schreef Emimich het volgende:

[..]

*checkt fobo.

Vooroordelen bevestigende post wat betreft je voorkeur qua club.
Slaat ook nergens op, laat hem gewoon
  donderdag 20 november 2008 @ 17:55:34 #130
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_63379731
quote:
Op donderdag 20 november 2008 07:57 schreef Tomasso het volgende:
Zou ik trouwens nog aan willen toevoegen waarom het in godsnaam zo'n big issue is. Als iemand homo is, wat is daar mis mee, waarom moet hij daarvoor uitkomen? Als het echt zo is, komt het vanzelf wel naar buiten. Of dat nou op z'n 12e, 30e of misschien nooit is. Wat boeit het privé-leven je überhaupt van andere mensen?
Mwah, door diegene over wie ik het had heb ik wel gemerkt dat het voor die jongens wel écht een heel groot issue is en dat ze er eigenlijk heel erg op wachten dat iemand anders die stap neemt, zodat het voor henzelf ook makkelijker is.

Nu is idd de vraag wat voor nut een topic als dit erin heeft, maar denk dat het fenomeen an sich best interessant is, in ieder geval relevanter dan je op basis van de geintjes zou denken. Dat staat dan weer los van het onzin- en roddelgehalte dat dit topic heeft.

Ah, en het komt wel degelijk terug op het veld, vormcrises van sommige jongens zijn wel degelijk regelmatig aan persoonlijke omstandigheden te wijten kan ik je melden .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 20 november 2008 @ 17:59:48 #131
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63379814
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:45 schreef Emimich het volgende:

[..]

*checkt fobo.

Vooroordelen bevestigende post wat betreft je voorkeur qua club.
Jij bent echt zó origineel
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_63379845
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:59 schreef Tomasso het volgende:
Gij bent echt zó origineel
Dank U, je hebt PM.
pi_63379864
Een voetballer die er voor uitkomt kan er denk ik beter mee stoppen daarna, hoe triest het ook is.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  donderdag 20 november 2008 @ 18:04:26 #134
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63379898
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:55 schreef BVO het volgende:

[..]

Mwah, door diegene over wie ik het had heb ik wel gemerkt dat het voor die jongens wel écht een heel groot issue is en dat ze er eigenlijk heel erg op wachten dat iemand anders die stap neemt, zodat het voor henzelf ook makkelijker is.

Nu is idd de vraag wat voor nut een topic als dit erin heeft, maar denk dat het fenomeen an sich best interessant is, in ieder geval relevanter dan je op basis van de geintjes zou denken. Dat staat dan weer los van het onzin- en roddelgehalte dat dit topic heeft.

Ah, en het komt wel degelijk terug op het veld, vormcrises van sommige jongens zijn wel degelijk regelmatig aan persoonlijke omstandigheden te wijten kan ik je melden .
Ik kan begrijpen dat het een issue voor hun is, maar ik vroeg me af waarom het zo'n issue voor de buitenwereld is.

Zoals gezegd, ik heb ook gevoetbald, en zeker rond die leeftijd en de bekrompen gedachtes die er zijn ga je niet ff zomaar zeggen dat je homo bent.

Ik heb misschien wel een idee over wie je het hebt
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 20 november 2008 @ 18:05:18 #135
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_63379918
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:02 schreef Putdeksels het volgende:
Een voetballer die er voor uitkomt kan er denk ik beter mee stoppen daarna, hoe triest het ook is.
Vanwege spreekkoren? Ach, de ander hoort weer dat zijn moeder een hoer is, dus ach.....

Of teamgenoten/clubs? In sommige landen wel wellicht, maar denk dat het eigenlijk juist heel krachtig over zou komen, zou juist respect voor zo iemand hebben. Binnen Nederland... ach, genoeg mensen zijn op hun werkplek open daarin denk ik. Zou dat binnen het voetbal nou écht zo anders zijn? Het zijn niet allemaal Neanderthalers.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 20 november 2008 @ 18:06:14 #136
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63379941
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:01 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dank U, je hebt PM.
Waar?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 20 november 2008 @ 18:08:12 #137
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63379976
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:05 schreef BVO het volgende:

[..]

Vanwege spreekkoren? Ach, de ander hoort weer dat zijn moeder een hoer is, dus ach.....

Of teamgenoten/clubs? In sommige landen wel wellicht, maar denk dat het eigenlijk juist heel krachtig over zou komen, zou juist respect voor zo iemand hebben. Binnen Nederland... ach, genoeg mensen zijn op hun werkplek open daarin denk ik. Zou dat binnen het voetbal nou écht zo anders zijn? Het zijn niet allemaal Neanderthalers.
Denk dat de voetballers zelf an sich niet zulke Neanderthalers zijn, vooral een klein gedeelte van het publiek dat de grootste bek heeft.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 20 november 2008 @ 18:08:17 #138
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_63379980
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:04 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik kan begrijpen dat het een issue voor hun is, maar ik vroeg me af waarom het zo'n issue voor de buitenwereld is.

Zoals gezegd, ik heb ook gevoetbald, en zeker rond die leeftijd en de bekrompen gedachtes die er zijn ga je niet ff zomaar zeggen dat je homo bent.

Ik heb misschien wel een idee over wie je het hebt
Als je uit Rotterdam komt zou dat zomaar kunnen . Ken die ene dus persoonlijk, een ander (van wie ik zelfs dacht dat het redelijk openbaar was) heb ik van die vriend gehoord. Beiden Feyenoord. Rolbevestigend? Mwa, ik heb ook namen van andere clubs gehoord .

De discussie zelf vind ik wel interessant, maar ik heb dan ook wel wat met de sociologie/psychologiekant . En qua roddelgehalte moet ik bekennen dat ik het toch ook wel geinig vind, ik ben nu eenmaal een Boulevard-klant .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_63379997
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:06 schreef Tomasso het volgende:
Waar?
Garpje.
  donderdag 20 november 2008 @ 18:09:44 #140
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63380009
Het wachten is nu dus gewoon tot BVO meer hints geeft. Gooi de domino maar omver
  donderdag 20 november 2008 @ 18:12:01 #141
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_63380049
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:09 schreef Grulez het volgende:
Het wachten is nu dus gewoon tot BVO meer hints geeft. Gooi de domino maar omver
Whehe, ik weet dat het reacties oproept als "begin er dan niet over !", maar namen ga ik hier niet geven, heb m'n woord gegeven en daar hou ik me ook aan. Vind dat aan die personen zelf om ermee te komen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 20 november 2008 @ 18:18:02 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63380164
Spelen beiden op dit moment nog voor Feyenoord?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_63380180
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:05 schreef BVO het volgende:

[..]

Vanwege spreekkoren? Ach, de ander hoort weer dat zijn moeder een hoer is, dus ach.....

Of teamgenoten/clubs? In sommige landen wel wellicht, maar denk dat het eigenlijk juist heel krachtig over zou komen, zou juist respect voor zo iemand hebben. Binnen Nederland... ach, genoeg mensen zijn op hun werkplek open daarin denk ik. Zou dat binnen het voetbal nou écht zo anders zijn? Het zijn niet allemaal Neanderthalers.
Het is maar wat je wilt. Wekelijks het onderwerp van gesprek zijn bij het publiek van de tegenstander, voorbinddildos op het veld, teamgenoten die opeens liever niet met je willen omgaan of zelfs gescheiden douchen.

Je maakt het jezelf een stuk moeilijker (understatement) in de profvoetballerij als je uit de kast komt.
Supporters, bestuurders en ik denk ook voetballers zijn allemaal zo conservatief als de neten.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  donderdag 20 november 2008 @ 18:21:18 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63380244
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:18 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Het is maar wat je wilt. Wekelijks het onderwerp van gesprek zijn bij het publiek van de tegenstander, voorbinddildos op het veld, teamgenoten die opeens liever niet met je willen omgaan of zelfs gescheiden douchen.

Je maakt het jezelf een stuk moeilijker (understatement) in de profvoetballerij als je uit de kast komt.
Supporters, bestuurders en ik denk ook voetballers zijn allemaal zo conservatief als de neten.
Als je niet zo getalenteerd ben om jezelf financieel onafhankelijk te voetballen, kan het best nog weleens lucratief zijn om als eerste uit de kast te komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 20 november 2008 @ 18:24:27 #145
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63380313
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:18 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Het is maar wat je wilt. Wekelijks het onderwerp van gesprek zijn bij het publiek van de tegenstander, voorbinddildos op het veld, teamgenoten die opeens liever niet met je willen omgaan of zelfs gescheiden douchen.

Je maakt het jezelf een stuk moeilijker (understatement) in de profvoetballerij als je uit de kast komt.
Supporters, bestuurders en ik denk ook voetballers zijn allemaal zo conservatief als de neten.
Ik denk dat je schromelijk overdrijft. Inderdaad, supporters bedenken alles om een tegenstander te raken, maar na twee weken is de lol er ook wel af om iemand de hele tijd voor homo uit te maken. Bovendien zorgt het uit de kast komen van een speler misschien ook wel voor een voortschrijdend bewustzijn onder supporters (dat deel dat nadenkt dan). We hebben het bij Postma gezien, toen zijn filmpje uitlekte wisten de skihutbezoekers en andere patjepeejers niet hoe ze het hadden, maar een gevestigde elite van journalisten en beleidsmakers nam het voor hem op en al snel was de lol eraf. Hij kan nu weer in alle rust op de bank bij De Graafschap zitten

Ik denk, zoals die ene nicht in dit topic stelde (geintje), dat het inderdaad het beste is wanneer er een breed initiatief komt om uit de kast te komen. Waarbij journalisten, clubs, KNVB etc meewerken. Eenmalig een front vormen, dat zou heel goed werk doen.
quote:
Als je niet zo getalenteerd ben om jezelf financieel onafhankelijk te voetballen, kan het best nog weleens lucratief zijn om als eerste uit de kast te komen.
Eensch
  donderdag 20 november 2008 @ 18:26:55 #146
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63380377
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:18 schreef M0NTANA het volgende:
Spelen beiden op dit moment nog voor Feyenoord?
Beetje wie is het?



Is het een hij?
pi_63380392
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:24 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ik denk dat je schromelijk overdrijft. Inderdaad, supporters bedenken alles om een tegenstander te raken, maar na twee weken is de lol er ook wel af om iemand de hele tijd voor homo uit te maken. Bovendien zorgt het uit de kast komen van een speler misschien ook wel voor een voortschrijdend bewustzijn onder supporters (dat deel dat nadenkt dan).
Dat denk ik niet.
quote:
We hebben het bij Postma gezien, toen zijn filmpje uitlekte wisten de skihutbezoekers en andere patjepeejers niet hoe ze het hadden, maar een gevestigde elite van journalisten en beleidsmakers nam het voor hem op en al snel was de lol eraf.
Dat is niet waar, de spreekkoren hielden gewoon aan en zullen gewoon weer te horen zijn wanneer Postma in De Kuip, de Arena of waar dan ook staat te keepen.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  donderdag 20 november 2008 @ 18:28:03 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63380404
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:24 schreef Omnifacer het volgende:

We hebben het bij Postma gezien, toen zijn filmpje uitlekte wisten de skihutbezoekers en andere patjepeejers niet hoe ze het hadden, maar een gevestigde elite van journalisten en beleidsmakers nam het voor hem op en al snel was de lol eraf. Hij kan nu weer in alle rust op de bank bij De Graafschap zitten
Zijn "geluk" was wel dat hij ten tijde van het bekend worden herstellende was van een beenbreuk en het eerste half jaar niet speelde, waardoor de lol er inderdaad af was toen hij weer ging spelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 20 november 2008 @ 18:34:19 #149
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63380546
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zijn "geluk" was wel dat hij ten tijde van het bekend worden herstellende was van een beenbreuk en het eerste half jaar niet speelde, waardoor de lol er inderdaad af was toen hij weer ging spelen.
Zal vast een rol gespeeld hebben, maar: het filmpje was in Engeland al enkele maanden uit toen het hier in Nederland uitlekte, maar nadien is hij nog op proef geweest bij QPR. Dat geeft ook aan dat mensen snel vergeten, en de sensatie snel verdwijnt (ik heb geen reden aan te nemen dat Nederland en Engeland hier veel in verschillen).

Er zal idd een deel van de voetbalfans zijn dat erover door blijft zeuren, maar ik durf er vergif op in te nemen dat het gros van de voetballiefhebbers het of vergeten is, of er dik vet scheit aan heeft. Vergelijk het met bijvoorbeeld Luc Nijholt, hij werd ook toegezongen op een minder leuke manier toen zijn vriendin stierf in die paskamer, of met Louis van Gaal. Verschil is dat zij niet de keuze hadden om naar buiten te treden met gevoelige informatie, maar een overeenkomst is dat ze er allebei overheen zijn gekomen. Dit kan ook voor de homoseksuele voetballer gelden.
  donderdag 20 november 2008 @ 19:30:59 #150
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63382224
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:09 schreef Emimich het volgende:

[..]

Garpje.
Was in de veronderstelling dat ik belangrijk was
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')