Ik ben een geboren leider, dôhquote:Op zondag 6 juli 2008 13:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik begrijp m dondersgoed en ik verdedig helemaal geen mods...
waar ik dus de hele tijd al op wijs (en daar heb ik een verdomd veel recht op) is dat dat kastegroepje zo overtuigd is van het feit dat ze grappig en leuk en stoer posten in KLB terwijl ze alleen maar bezig zijn met het hele forumgedeelte te verkankeren. Is het niet door zelf kuttopics te openen, dan is het door in andere topics te kloten. En dan wordt daar es wat aan gedaan, en dan opeens gaan ze zielig doen.
DAT is het punt wat in KLB speelt en misschien zijn er mods bij die niet helemaal bij de leest zijn in dit topic of geen tijd hebben of whatsoever, maar het echte probleem ligt niet bij hen maar bij die ene groep baggeraars die zichzelf ook nog eens graag topnotch noemen. en de reden waarom ik er best wel recht op heb om er wat over te zeggen is omdat ik weet hoeveel moeite het kost om dan zo'n stukje forum weer een beetje leuk en postwaardig kan krijgen... wat dat betreft is het veel makkelijker om een leuk stukje forum glansrijk om zeep te helpen met bagger.
en als je nog steeds overtuigd bent van het feit dat je een topnotchposter bent in KLB, dan wil ik je wel ff snel uit je droom helpen en zeggen dat dat dus niet zo is.
Opbokken, je hebt geen recht van spreken meer in KLB, misschien wel in die HOMO topics waar je in postquote:
Maar even serieus, wat wil je nu gaan doen dan? Alle users zo strak houden en zowat alle overdreven, bijdehante, seksuele, grove topics/posts direct verwijderen en zo veel users wegjagen? Je kan dan bijna niks meer hier.. Dan word dit een stofnest joh.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik begrijp m dondersgoed en ik verdedig helemaal geen mods...
waar ik dus de hele tijd al op wijs (en daar heb ik een verdomd veel recht op) is dat dat kastegroepje zo overtuigd is van het feit dat ze grappig en leuk en stoer posten in KLB terwijl ze alleen maar bezig zijn met het hele forumgedeelte te verkankeren. Is het niet door zelf kuttopics te openen, dan is het door in andere topics te kloten. En dan wordt daar es wat aan gedaan, en dan opeens gaan ze zielig doen.
DAT is het punt wat in KLB speelt en misschien zijn er mods bij die niet helemaal bij de leest zijn in dit topic of geen tijd hebben of whatsoever, maar het echte probleem ligt niet bij hen maar bij die ene groep baggeraars die zichzelf ook nog eens graag topnotch noemen. en de reden waarom ik er best wel recht op heb om er wat over te zeggen is omdat ik weet hoeveel moeite het kost om dan zo'n stukje forum weer een beetje leuk en postwaardig kan krijgen... wat dat betreft is het veel makkelijker om een leuk stukje forum glansrijk om zeep te helpen met bagger.
en als je nog steeds overtuigd bent van het feit dat je een topnotchposter bent in KLB, dan wil ik je wel ff snel uit je droom helpen en zeggen dat dat dus niet zo is.
Geen seksuele topics meer!?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar even serieus, wat wil je nu gaan doen dan? Alle users zo strak houden en zowat alle overdreven, bijdehante, seksuele, grove topics/posts direct verwijderen en zo veel users wegjagen? Je kan dan bijna niks meer hier.. Dan word dit een stofnest joh.
Painttopicsquote:
bok zelf op, cheesedipper. scheelt meteen rotzooi in KLB (en de rest van FOK!)quote:Op zondag 6 juli 2008 14:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Opbokken, je hebt geen recht van spreken meer in KLB, misschien wel in die HOMO topics waar je in post
Ik lust heul geen cheesedips!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bok zelf op, cheesedipper. scheelt meteen rotzooi in KLB (en de rest van FOK!)
FALER, alleen maar omdat ik over een half uur op vakantie ben, je gaat de confrontatie uit de weg. De KLB-users maken diarree van jequote:
Dat zeg ik. Doen ze toch niet, grote woorden en zulks.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:23 schreef behangplakker het volgende:
Het gaat eindelijk wat wordne, serieuze pogingen om mod te worden en het gelijk te halen. Nu moet Yvonne ook de stap durven nemen.
Zou me niks verbazenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:33 schreef RickoKun het volgende:
Komen ze zekah weer met die smoes: "Bohhhh geak, moet je een sollicitatie brief sturen"
Wijze woordenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bok zelf op, cheesedipper. scheelt meteen rotzooi in KLB (en de rest van FOK!)
Trek je je woorden nog terug?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Doen ze toch niet, grote woorden en zulks.
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan ook aan jou gevraagd worden...
ow
wacht...
topnotch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |