ja maar jij bent een FOK!ker dus van jou verwacht ik datquote:
Precies, wat zou TS daar van vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:28 schreef giscard het volgende:
Fijn, stel ik sta daar in de rij en jij komt 10 minuten zeuren over 20 cent had ik er echt niet blij mee geweest.
Dat ligt er natuurlijk aan hoe groot het bedrag is wat je moet afrekenen, voor 20 cent zou ik in elk geval nooit teruggaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
zouden jullie moeilijk doen als je teveel hebt betaald? en vanaf welk bedrag dan?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Uiteindelijk heb ik heus wel mn 20 cent terug gekregen
quote:
Iddquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Huillach topic.
Mensen als TS staan ook altijd voor mij in de rij. Dan denk je de kortste kassa te hebben gaan die dozen (klant en/of cassiere) lopen zeuren over fuckimng 5 cent. En ondertussen kijken de mensen die later bij de kassa's aankwamen en eerder aan de beurt zijn echt op zo'n Bwhehehe du bist pwned wie unne noob manier naar me!
Hier valt geen niet-lamme lemming voor te maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:09 schreef Godspeed. het volgende:
Waar blijft de lemming?
Als ze dat zeggen, word ik ook pissig. Anders negeer je de wet gewoon even, en verschuil je je achter 'de prijs in het systeem'. Flikker toch op man. De prijs op het schap klopt altijd, tenzij het meteen duidelijk is dat 'ie niet klopt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
hij: nee hoor prijs op de kassa klopt altijd
Gelijk heeft ie.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:16 schreef Zotheid het volgende:
Wat zei de chef? Hier heb je 20 cent en toen gooide hij het op de grond?
Bwhehehe, ts bukt voor 20 cent!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:24 schreef Resco het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie.
Aldi
Bij de AH ga ik voor tien euro nog niet terug.
Sloebers
ik heb nie piemolquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:32 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Precies, wat zou TS daar van vinden.
Had hij er ook een klb topic over geopend.
Idd .... je gaat echt niet dood doordat je 20 cent mist hoor ...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan dit soort mensen. Aan de kassa is 't je taak om zo snel mogelijk ze zorgen dat je wegkomt.
waarom moet ik meer betalen ook al is het maar 1 cent als het personeel te bedonderd is om de prijzen aan te passen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd .... je gaat echt niet dood doordat je 20 cent mist hoor ...
Waarschijnlijk hing er nog een bordje van vorige week of misschien lag er iets in het verkeerde vak etc ...
Maarja wij hebben gewoon een regeling van .. ff snel checken .. geld teruggeven en opdonderen met die zeikerd..
Jij komt vast niet terug als ze je twintig cent teveel geven. Dan moeten ze zeker beter rekenen. Alsjeblieft, doe niet zo hypocrietquote:
Voor 20 cent kan iemand in Afrika wel een hele dag eten!!!111!1einzquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:54 schreef Alicey het volgende:
Voor 20 cent ga ik mijn tijd niet verdoen. Als het om een paar euro's gaat, dan kan het een ander verhaal worden.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:57 schreef Resco het volgende:
[..]
Voor 20 cent kan iemand in Afrika wel een hele dag eten!!!111!1einz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |