MP3tjes van 600kB?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:34 schreef PrinceLu het volgende:
Ik vind dat best snel downloaden! Mp3 tjes heb je binnen 10 seconden binnen!
TS kan er niet mee omgaan.quote:
Hier is het echt heel erg 500kbps; 55KB/s dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:36 schreef mstx het volgende:
[..]
MP3tjes van 600kB?![]()
Bij mij ging het gisteren 100kB/s.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Klopt. Het fixen lukte me wel.
Groetjes,
veldmuis
Ik heb het idee dat jij wel een Duitser bent.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:58 schreef Gluckskafer het volgende:
Jij heet veldmuis, maar jij bent toch geen echte veldmuis, of wel dan jong vuilak.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:05 schreef slindenau het volgende:
Rapid omdat het altijd nog sneller is dan Bestandsoverdracht via MSN
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:05 schreef slindenau het volgende:
Rapid omdat het altijd nog sneller is dan Bestandsoverdracht via MSN
Ja, ik weet het. Maar is 500kbit niet heel karig?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:47 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Dat is omdat er voorheen een limiet was voor gratis gebruikers. Dat limiet hebben ze nu afgeschaft (Dus gratis gebruikers mogen nu onbeperkt downloaden) maar de downloadsnelheid is wel beperkt tot 500Kb/s zodat premium users geen last van eventuele problemen zouden krijgen.
Wat heb jij tegen duitsers kill?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij wel een Duitser bent.
truequote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:17 schreef supertard het volgende:
wees blij dat je geen 2 minuten meer hoeft te wachten en daarna die fucking katten moet gaan opzoeken, wat je vervolgens niet goed doet en nog eens 2 min kan wachten.
Als de uploadende partij 100Mbit upstream heeft wel ja...maar dat is in de meeste gevallen niet zoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]yeah right...
MSN trekt et maximale uit de verbinding, iets wat ik rapidshare nog nooit heb zien doen
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:47 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Lach je nu jezelf uit?
Ja dat dacht ik ook ja, totdat ik een ftp server opzette. En dan kan je nog eens resumen en queuen ookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]yeah right...
MSN trekt et maximale uit de verbinding, iets wat ik rapidshare nog nooit heb zien doen
gelukkig snapt 90% van de msnende (quote:Op zondag 6 juli 2008 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook ja, totdat ik een ftp server opzette. En dan kan je nog eens resumen en queuen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |