quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ach, er is een heeeeeeeeeel groot gebied tussen oma-oksel-onderbroeken en wicked weasle stuff hoor. En nee, ik ga het niet bewijzen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:32 schreef JDude het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Onderbroeken via marktplaats kopenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:03 schreef aaipod het volgende:
Dat woord "onderbroek". Met onderbroek bedoel je toch niet [ afbeelding ] of wel?
Het zou mijn fantasie in ieder geval goed verpesten..
quote:
trakteer hem gewoon op een stokslobberpartyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
heel verhaal
Nee, dat wist ik nog niet neequote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:33 schreef MLF het volgende:
je huisgenoot is homo en jij ook, alleen weet je het nog niet
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:33 schreef Litso het volgende:
Bouw een constructie waarbij hij water op zijn kop krijgt als hij de deur opent. Dat doet ie 1 keer en dan leert hij wel dat ie moet wachten tot je het erafhaalt
doe eens niet van die lange reactiesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Ben je een lekker wijf? Misschien ligt het daar aan
Overigens had ik ook zo'n huisgenote... die wachtte ook nooit af. Kloppen en open doen. Of kloppen en dat ik bewust niet reageerde (want als je 'nee' zegt vragen ze zich af waarom niet en proberen ze het toch), en dan nóg proberen of de deur open is
Ben er een keertje over uitgevallen, uitgelegd dat als er geen reactie kwam, ze de deur niet hoefde te proberen want als ie open was wilde ik 'r niet spreken en als ie dicht was, was ik er niet. Either way: niet welkom. De boodschap kwam toen een heel eind door. Tuurlijk gebeurde het nog wel eens, maar het was toch stukken minder, dat scheelde al. Je voelt je immers toch aangetast in je privacy. Inmiddels is ze verhuisd, heb ik m'n privacy terug.
Zo simpel en doeltreffendquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:33 schreef Litso het volgende:
Bouw een constructie waarbij hij water op zijn kop krijgt als hij de deur opent. Dat doet ie 1 keer en dan leert hij wel dat ie moet wachten tot je het erafhaalt
Iddquote:Op zondag 6 juli 2008 11:19 schreef Lakitu het volgende:
Wat voor een homo is je vriendje dan, dat hij dit probleempje niet even oplost?
Je vriendje is dus emo en gay.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja ik val niet echt op kampsjaken die zich gelijk helemaal breed gaan maken en gaan rammen als er iemand naar hun vriendinnetje kijkt. Het is vervelend, maar mijn probleem en niet dat van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |