abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72036735
Ik weet niet waarom ze in Engeland links rijden, maar wel waarom ze niet rechts rijden...
200 jaar geleden was er een kleine man genaamd Napoleon en die nam west- en zuid-Europa over en nog wat landjes, behalve Engeland.
In al zijn veroverde landen moest men rechts rijden, niet met de auto welliswaar, maar wel met de andere voertuigen. Vandaar dat wij rechts rijden, en zo ongeveer de rest van Europa ook, behalve Engeland dus!
Heeft voor zover ik weet niets met auto's en de schakelingen/stuur of wat dan ook te maken.
Alles is relatief, behalve jam. Dat is confiture.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:47:03 #27
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_72046998
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_72051774
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:45 schreef Beunhaas_ het volgende:
Ik weet niet waarom ze in Engeland links rijden, maar wel waarom ze niet rechts rijden...
200 jaar geleden was er een kleine man genaamd Napoleon en die nam west- en zuid-Europa over en nog wat landjes, behalve Engeland.
In al zijn veroverde landen moest men rechts rijden, niet met de auto welliswaar, maar wel met de andere voertuigen. Vandaar dat wij rechts rijden, en zo ongeveer de rest van Europa ook, behalve Engeland dus!
Heeft voor zover ik weet niets met auto's en de schakelingen/stuur of wat dan ook te maken.
The nations, not so blest as thee,
Must in their turn, to tyrants fall,
While thou shalt flourish great and free,
The dread and envy of them all.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')