lijkt me geen optie, ze lijkt redelijk onverzadigbaar, als ze het vol kan houden om een paar uur met zichzelf bezig te zijn... En daarnaast, ik zou hem er bij zo'n hoer nog niet slap in willen hangenquote:
Nope, klinkt 'echter' dan een cd en gaat al een tijd lang zo, maar meestal op 'fatsoenlijke' tijden. Alhoewel ik gewoon vind dat mensen seks gewoon voor zichzelf moeten houden, niet zodat 20+ mensen er van mee kunnen genieten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:47 schreef Kanonskogel het volgende:
Is het niet gewoon een geluid van een cd'tje. Misschien halen die studenten een grap met de buren uit of zo.
Ik kan me namelijk niet indenken dat zoiets de hele nacht doorgaat.
Zal in ieder geval wel niet alleen zijn ,want wie gaat er dan zo lopen kreunen. Misschien ging het hele studenten korps er even overheen ofzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:51 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Nope, klinkt 'echter' dan een cd en gaat al een tijd lang zo, maar meestal op 'fatsoenlijke' tijden. Alhoewel ik gewoon vind dat mensen seks gewoon voor zichzelf moeten houden, niet zodat 20+ mensen er van mee kunnen genieten.
Lesbo sexquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:43 schreef MonoSynth het volgende:
Ik hoor alleen een vrouw en niets anders dan gekreun,
hehe, respectquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:05 schreef NED het volgende:
Mijn buren hebben me een tijdje terug gevraagd om het raam van onze slaapkamer dicht te doen als we aan het neuken zijn.
Liever dat dan kleine kinderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:51 schreef MonoSynth het volgende:
dan niet zodat 20+ mensen er van mee kunnen genieten.
hehe goed ideequote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:05 schreef fransbreda het volgende:
Opnemen en afspelem via de stereo met speakers naar buiten.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:29 schreef immortalsean het volgende:
ik kreeg een warm gevoel in m'n broek van dit verhaal...
Mja inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:10 schreef Hukkie het volgende:Herkenbare klacht, buren die leuke dingen doen. Met dat verschil dat ik er geen last van had, vond het wel amusant eigenlijk. En de buren zullen ons ook wel gehoord hebben, kwestie van geven en nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |