Zo ken ik iemand die via een gebedsgenezer van zijn suikerziekte is afgeholpenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:44 schreef Flammie het volgende:
Gewoon door gaan. The secret zal het mogelijk maken voor je. Het enige wat je hoeft te doen is het echt willen!
Nee, dat is het gevaar van dit soort ideeën, wat religies trouwens ook nog wel es doen: stug volhouden, dan komt het wel goed.quote:
Bij een placebo denkt de patient een geldig (op wetenschappelijke basis ontwikkeld) geneesmiddel binnen te krijgen, maar krijgt dat niet. Daarbij heeft een placebo een eindige reikwijdte. Je zult er niet zo snel mensen volledig kanker- of HIV-vrij mee krijgen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:21 schreef Flammie het volgende:
Placebo pillen lijken het anders best aardig te doen hoor
ik wel van botbreuken tot botten die scheef stonden en weer recht gebogen zijn(de dokters staan voor een raadsel)quote:Op maandag 20 april 2009 09:51 schreef PartyAmber het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van iemand's botbreuk die genas door een placebo,
of iemand die door 'the secret' opeens zijn geamputeerde arm weer terugkreeg.
Terwijl dat laatste toch echt mogelijk zou moeten zijn volgens het boek
Door wat, door een placebo-pil ?quote:Op maandag 20 april 2009 10:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik wel van botbreuken tot botten die scheef stonden en weer recht gebogen zijn(de dokters staan voor een raadsel)
secretquote:Op maandag 20 april 2009 10:07 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Door wat, door een placebo-pil ?
Of door 'the secret' ?
zo was er een man met fantoompijnen die door the secret zijn arm terugkreegquote:
Oh dat is dan wel gaaf !quote:Op maandag 20 april 2009 11:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
zo was er een man met fantoompijnen die door the secret zijn arm terugkreeg
Ok, ik dacht even dat je serieus was.quote:Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef Flammie het volgende:
Verder ken ik zat mensen die hun geamupteerde arm weer terugkregen door eventjes the secreten!
Lees het boek nou eens!
Ja en nee.quote:Op zondag 19 april 2009 12:50 schreef Flammie het volgende:
Maar de patient gelooft er in dus helpt het.
Het zelfde hier; als de patient er genoeg in gelooft dan kan het helpen.
Een placebo doet net zoveel als een spreuk ofzo voor iemand die erin gelooft hoor
Men neemt aan dat het werkt, dus denken ze dat het werkt. Er is echt 0.0 verschil voor een buitenstaander. Beide medicaties zijn nep.
juist en dat komt door de secret!quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ja en nee.
Meer geloven vergroot niet de kans op succes.
Zelfsuggestie is een krachtig geneesmiddel, maar niet voor alles. Je de pleuris wensen dat je afgehakte been vanzelf weer aangroeit, is zinloos.
Maar de hele dag tegen jezelf zeggen dat je koppijn hebt terwijl dit niet zo is, levert savonds een koppijn op.
Het heeft een grens.
Zelfsuggestie met een placebo pil heeft een grens.quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ja en nee.
Meer geloven vergroot niet de kans op succes.
Zelfsuggestie is een krachtig geneesmiddel, maar niet voor alles. Je de pleuris wensen dat je afgehakte been vanzelf weer aangroeit, is zinloos.
Maar de hele dag tegen jezelf zeggen dat je koppijn hebt terwijl dit niet zo is, levert savonds een koppijn op.
Het heeft een grens.
Denk eens na...quote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zelfsuggestie met een placebo pil heeft een grens.
Zelfsuggestie met "the secret" is without boundaries. Lees het boek nou
wat heb je zien gebeuren?quote:Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef Flammie het volgende:
Heb het met mijn eigen ogen zien gebeuren.
Moeilijk he, iets zonder grenzen voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |