Ach, anders kakt het hier ook maar in, gaan ze nog meer tijd over hebben om regels te bedenkenquote:
Kleuters die zuipen, roken, neuken en smsen.quote:Op zondag 6 juli 2008 04:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's al jammer maar kleuters die nu al roken is ook niet best.
De regels zijn ze komend half jaar in Frankrijk aan het bedenken, dat wordt nog lachen.quote:Op zondag 6 juli 2008 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach, anders kakt het hier ook maar in, gaan ze nog meer tijd over hebben om regels te bedenken
Je zult inderdaad een kroegeigenaar geweest zijn met je houdingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 04:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik een kroegeigenaar was geweest had ik je ook buiten gezet! Jij en al die andere homo's van je!
Ik pies nu al in m'n broekquote:Op zondag 6 juli 2008 04:44 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
De regels zijn ze komend half jaar in Frankrijk aan het bedenken, dat wordt nog lachen.
Misschien omdat Nederlanders best wel eigenwijs zijn gemiddeld genomen.quote:Op zondag 6 juli 2008 04:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik pies nu al in m'n broekGeen idee waarom, maar dat is standaart de laatste tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |