Hoi Soury! Hoi allemaalquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:21 schreef Soury het volgende:
Zijn die radio gesprekken nog ergens te beluisteren?? Ben niet nieuwsgierig hoor
Jammerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef Dementor het volgende:
Het zou wel leuk zijn om de boel terug te luisteren maar volgens mij heeft Peter niets opgenomen.
H'eéééééé Blurkie.. Tja helaas dus. Ik kreeg geen verbinding gister. %$#@!!!!$%%%%% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Soury! Hoi allemaal![]()
Dat zou ik ook nog weleens willen terughoren, die gesprekken van gisteren, was zó leuk
Ik ken Wilma Nanningaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo blijft het natuurlijk wel enorm exclusief
Het was echt hilarisch af en toe. Er kwam van alles langs, tot een jenever drinkend opoetje met haar zoon, en het was ook erg leuk om de stemmen te horen van de mensen die je hier altijd ziet staan en Peter NB deed het geweldig, ik bedoel Sly natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
H'eéééééé Blurkie.. Tja helaas dus. Ik kreeg geen verbinding gister. %$#@!!!!$%%%%% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Best.
Als ik maar niet naakt op een koelkast hoef te zitten.
Denk dat je een beetje (te) laat bentquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:07 schreef ericahysterica het volgende:
Zo kom hier maar eens even kijken......
En al de tips in de wind gegooidquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:20 schreef Disana het volgende:
Zo, ik heb toch nog iets gevonden voor de verjaardag van mijn vriend. Kan natuurlijk niet zeggen wat het is, want dan zul je zien dat hij het leest.
oh muis vertel........ik ben een en al oor...btw beter laat dan nooitquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:05 schreef Soury het volgende:
Oh gossie zie alemaal bootjes voorbij komen in de regen... Met T shirtjes aan
Hier in de Betuwe is het grijs doch droog maar warempel ik zie hier sc users gezelliequote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
T gaat toch niet regenen?
-edit- en waarom dragen de bootjes bij jou T-shirts?![]()
In Groningen is het warm, zonnig en droog.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Hier in de Betuwe is het grijs doch droog maar warempel ik zie hier sc users gezellie
Zijn COSsers ook goed?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:32 schreef ericahysterica het volgende:
Hier in de Betuwe is het grijs doch droog maar warempel ik zie hier sc users gezellie
Preciesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
In Groningen is het warm, zonnig en droog.
Toen was ik al weg Soury.
Ik ook (was). We zijn bevoorrecht. Alleen het platteland schijnt er nu wel érg droog bij te liggen, dus voor de boeren is het minder leuk.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
PreciesIk hang net een was op. Dus geen regen bitte.
heuhhhhhhh cosser how are you? tis hier wat drukkend maar lekker om voor de pc te hangen op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn COSsers ook goed?![]()
Het heeft in Utrecht een behoorlijk tijdje geregend, hoef ik iig niet te sproeien.
En ja, bootjes met T-shirts, nieuwe trend?
Hoi Erica, alles goed hier. En hoe gaat in huize Drs.H en Mevr. Hysterica?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:38 schreef ericahysterica het volgende:
heuhhhhhhh cosser how are you? tis hier wat drukkend maar lekker om voor de pc te hangen op een zaterdagavond
Er is alweer een openbaar vuur verbod en de gewassen verdrogen waar je bijstaat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook (was). We zijn bevoorrecht. Alleen het platteland schijnt er nu wel érg droog bij te liggen, dus voor de boeren is het minder leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |