Beter me nog als een puber gedragen dan er zo uit zienquote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:50 schreef cerror het volgende:
Wat een lastig leven als puber.
Wie zegt dat ik me niet als een puber gedraag?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Beter me nog als een puber gedragen dan er zo uit zien![]()
[ afbeelding ]
Gok zo dat hier je probleem inzit, als je ze nou eens als mens behandeld, dan gaat het je waarschijnlijk beter af.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:45 schreef afcajos het volgende:
En ik nietCancer ik faalde weer had vanavond. Ik zag er gewoon goed uit, playerclothes aan, haartjes goed gelikt en mn patta's gelakt. Maar nee, die bitches vallen weer voor die playerhomie van mij
![]()
En dan kom je in de mac, geraak je aan de praat met wat bitches, blijken ze 14 te zijnwat moet ik daar helegaar nou weer mee dang
![]()
ik ben lam, die toetsen zweven onder mijn vetzovingers en ik denk dat ik er zo nog maar eens een fap aan geef.
DAG
Naar?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Doe eens TT veranderen C.
Ikzou ff wakker blijven, ze gaan aan je TT zittenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 04:16 schreef afcajos het volgende:
mwaaage ik ga maffen met mn gare rotharses ik lees morgen wel wat voor een topic ik heb geopend
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:45 schreef afcajos het volgende:
Cancer ik faalde weer had vanavond.
alles over je grote falen van vannacht....quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
alles over je grote falen van vannacht....
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Beter me nog als een puber gedragen dan er zo uit zien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |