Nee, maar stapje voor stapje leert hij hetquote:Op maandag 7 juli 2008 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja hoor, zwaai maar![]()
Kan Eli al lopen? Begrijp dat het bijna zover is!
Jij kent mij toch alleen maar met zwarte krullende haardos...?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het anders niet hoorIk had je al gevonden voordat ik las wat IARL schreef
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:09 schreef MaJo het volgende:
Moet wel zeggen dat ik me vandaag een beetje raar voel. Er zijn vandaag 2 begrafenissen van mensen die ik zelf niet ken maar vrienden van me wel. De ene is 24 jaar geworden, de andere 30 jaarSta daar even bij stil nu...
logischquote:Op maandag 7 juli 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ik moest aangeven of ik gelovig ben op m'n inschrijfformulier van de universiteit van Nijmegen.
Logisch, dan krijg je compensatie tijdens de Ramadan...quote:Op maandag 7 juli 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ik moest aangeven of ik gelovig ben op m'n inschrijfformulier van de universiteit van Nijmegen.
Wat jong.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:09 schreef MaJo het volgende:
Moet wel zeggen dat ik me vandaag een beetje raar voel. Er zijn vandaag 2 begrafenissen van mensen die ik zelf niet ken maar vrienden van me wel. De ene is 24 jaar geworden, de andere 30 jaarSta daar even bij stil nu...
Zo bedoel je:quote:Op maandag 7 juli 2008 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kent mij toch alleen maar met zwarte krullende haardos...?
Gaafquote:Op maandag 7 juli 2008 14:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, maar stapje voor stapje leert hij het
Iemand in ONZ die daarmee begon, weet niet meer precies wie en wanneer. Maar alles was plotseling Hertst en met -st op het eind.quote:
slechtstquote:Op maandag 7 juli 2008 14:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Iemand in ONZ die daarmee begon, weet niet meer precies wie en wanneer. Maar alles was plotseling Hertst en met -st op het eind.
Heee, supergoed! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laatste resultaten zijn gepubliceerd, ik heb officieel mijn propedeuse gehaald
Goed bezigquote:Op maandag 7 juli 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laatste resultaten zijn gepubliceerd, ik heb officieel mijn propedeuse gehaald
Je doet het ook verkeerd. Niet bij elk woord, maar aan het eind van de zin, of paragraaf. Begrepenst?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Gost Timstgefeliciteertst metst jest propedeusest
okay het wordt nu al irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |