quote:Op maandag 7 juli 2008 00:54 schreef MaJo het volgende:
Vandaag een goede dag gehadHet begon vrij kut met het uitmaken enzo, maar voel me nu eindelijk opgelucht en sterk. En een stuk rustiger
Vanavond naar een feestje geweest en daar gezellig met vriendinnen zitten kletsen. Zaterdag gaan we een girlsnight houden, lekker stappen met de meiden
Ik heb helemaal geen man nodig
Ontkenningsfasequote:Op maandag 7 juli 2008 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ze zei toch dat ze je niet nodig heeft.
Als je mijn verjaardag niet was vergeten had ik het misschien overwogenquote:
Ik wilde eigenlijk nog even wachten tot in de ochtend voordat er op taart aangevallen zou gaan worden... maargoed als het zo moet... :quote:Op maandag 7 juli 2008 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je mijn verjaardag niet was vergeten had ik het misschien overwogen![]()
Wat een slechte smoesquote:Op maandag 7 juli 2008 01:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog even wachten tot in de ochtend voordat er op taart aangevallen zou gaan worden... maargoed als het zo moet... :
[ afbeelding ]
Omdat majo gewoon als mayo klinktquote:Op maandag 7 juli 2008 01:46 schreef MaJo het volgende:
Thanks yuri
Heb het volgens mij al eens gevraagd, maar waarom spel je mijn naam altijd verkeerd?
Ah okquote:Op maandag 7 juli 2008 01:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat majo gewoon als mayo klinkt![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:54 schreef MaJo het volgende:
Vandaag een goede dag gehadHet begon vrij kut met het uitmaken enzo, maar voel me nu eindelijk opgelucht en sterk. En een stuk rustiger
Vanavond naar een feestje geweest en daar gezellig met vriendinnen zitten kletsen. Zaterdag gaan we een girlsnight houden, lekker stappen met de meiden
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Iemand ervaring met spullen kopen in het buitenland en de douane?
Zit nu toch te twijfelen over een camera kopen. Als ik het hier koop heb ik wel garantie en in het buitenland niet, en loop ik kans om invoerrechten te moeten betalen.
Chips, ik had er net één voor je verjaardag gekocht.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:54 schreef MaJo het volgende:
Ik stem voor een heel openhartig gesprek, waarin jij je ongenoegen uit over de gang van zaken, en het balletje bij hem neerlegt hoe hij denkt deze vertrouwensbreuk weer te gaan repareren.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
ik zit nu trouwens wel in een behoorlijk dilemma...
*verhaal en toelichting*
OK, hier het verhaal. Het is even een lap text, bij voorbaat excuus (quote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef iamredleader het volgende:Boom Chicago was leuk, morgen het hele verhaal. Nu tijd om te gaan slapen
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OK, hier het verhaal. Het is even een lap text, bij voorbaat excuus ()
.....
En anders kan je hem alsnog onder die aanstormende vrachtwagen duwen...quote:Op maandag 7 juli 2008 08:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik stem voor een heel openhartig gesprek, waarin jij je ongenoegen uit over de gang van zaken, en het balletje bij hem neerlegt hoe hij denkt deze vertrouwensbreuk weer te gaan repareren.
stijlloos van hem
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:45 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Je bevestigd hiermee wel bepaalde vooroordelen uiteraard...
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:45 schreef MadMaster het volgende:
En anders kan je hem alsnog onder die aanstormende vrachtwagen duwen...
Het voor een dubbeltje op de eerste rang zitten wordt vaak geassocieerd met een bepaalde groep mensen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |