het zal ook eens nietquote:Op zondag 6 juli 2008 11:14 schreef iamredleader het volgende:
Oh, en het verhaal met Kreator en Laffer?
Gewoon een geintje
In het afvoerputje van Fok! wat ONZ heet, de oldbies ook wel bekend als ovjlquote:Op zondag 6 juli 2008 13:44 schreef MaJo het volgende:
Waar kan ik de ontknoping van Krea/Laffer vinden?
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef MaJo het volgende:
Feestje was leukGezellige mensen, goede sfeer, lekker weer, kortom perfect
En mijn verzameling Lush producten is flink uitgebreid door Nem en anderen
Ga zo douchen met mijn nieuwe Lush producten
Dan wat minder gezellig: mijnen ik hebben besloten om ermee te stoppen. We hebben toch ongelijke verwachtingen en dat botst. Ben nu wel een beetje verdrietig maar het is nu in ieder geval duidelijk. Bij deze is
mijn ex
Nu alle zooi opruimen en zometeen naar de verjaardag van een vriendin. Kan wel even wat afleiding gebruiken
quote:
Ja dat is wel balen inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2008 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]he MaJo wat vervelend.... een dag voor je verjaardag nog wel
Klinkt wel alsof jullie het er (eindelijk?) een keertje goed over hebben gehad, wat de verwachtingen nou zijn. Wel zuur dat het dan stukloopt
Ga het lekker van je af zetten bij je vriendin
Linkje? Ik kan het nog steeds niet vindenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In het afvoerputje van Fok! wat ONZ heet, de oldbies ook wel bekend als ovjl
ik ook nietquote:
Daarzoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:50 schreef laffer het volgende:
[..]
er was van tevoren helemaal niks afgesproken, ik ben in dat topic gerold en moest ter plekke wat bedenken
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij is het handig om jong kinderen te krijgen in verband met je carrière enzo
Inderdaad. Zij hebben niks te maken met hoe jij je leven wil plannen.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:34 schreef LadyBlack het volgende:de universiteit van Groningen propageerde dat een jaar geleden ook zo. Wat ik wel enigzins vreemd vond.... maargoed.
Oh alles behalve datquote:Op zondag 6 juli 2008 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het zal ook eens niet\
oh, PS, ik krijg steeds meer een supersweetsixteen-idee bij jouw verhalenmag hopen dat je niet zo verwend bent als die mutsen
gisteren bbq gehad, daarna naar de kroeg, toen naar de disco (twee jaar ofzo niet heen geweest
) en god wat hebben we gelachen. dieptepunt van de avond: B. die uit z'n dak ging op Barbie Girl
Waarom wil je dat?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:59 schreef Etcetera het volgende:ik heb m'n ouders en wat vrienden zover gekregen om over toilet gewoontes te praten
![]()
het is niet bepaald 'willen' hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |