quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:34 schreef Tim21 het volgende:
TS, probeer anders contact op te menen met de TS van dat andere topic. Wellicht is dat inmiddels opgelost en heb je daar wat aan.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:44 schreef WallOfStars het volgende:
Zozo, ben weer bij gelezen....
TS het spijt me maar mijn eerder ideen lijken nu toch steeds vaker naar voren te komen.
Jou beleving van dit wordt door vrijwel iedereen in twijfel getrokken. Je verhaal rammeld als een auto uit 1960
Nergens ook maar een greintje aan zelf inzicht hoe dit nou onstaan is, en andere naar beneden praten omdat jij hun visie niet deeld.
je hebt geen benul van hoe de wereld werkt, 2 advocaten, kosten zijn niet van belangm (wacht maar als ie advocaat 100 urr voor je gewerkt heeft a 350 euro per uur. je bent nog een kind en dat komt zo duidelijk naar voren door de visie die jij hanteerd.
ga hulp zoeken, en probeer wat van je leven te maken,
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:22 schreef Pinball het volgende:
Ik denk niet dat we de TS nog gaan zien. Die heeft -net als met dat vorige topic- na teveel weerwoord en lastige vragen allang besloten dat wij er niets van snappen en dat we allemaal sukkels zijn.
En lekker verder in zijn eigen wereldje fantasie waar hij altijd gelijk heeft, en niemand lastige vragen stelt, en waar die lerares de grote boosdoener is. Zoiets.
Kan deze nu eindelijk naar R&Pquote:Op zondag 13 juli 2008 16:35 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik heb helaas iemand dicht bij me die een psychose gehad heeft, en de selectiviteit van de TS doet echt alle bellen bij me rinkelen. TS, ik raad je echt aan om hulp te zoeken.
De R&P freaks komen zo te zien wel naar dit topic.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:59 schreef milagro het volgende:
Mag ik de TS "Notes on a Scandal" aanraden, kan hij zich vast wel in herkennen, of nee, de lerares dan
Da's niet echt mijn afdeling, maar aangezien TS al met twee advocaten bezig is, lijkt me dat wel voor de hand liggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |